Veel mensen vinden mijn appartement klein (valt wel mee hoor) maar idd met een kleine doucheruimte. Ik kom echter uit een oude arbeiderswoning zonder aparte doucheruimte, dus voor mij is het superluxe

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Nou ja, aan de andere kant, een tuin in Den Haag is wel top natuurlijken soms is het maar net wat je gewend bent..
Veel mensen vinden mijn appartement klein (valt wel mee hoor) maar idd met een kleine doucheruimte. Ik kom echter uit een oude arbeiderswoning zonder aparte doucheruimte, dus voor mij is het superluxeen dan 75m2 helemaal voor mezelf, ik vind t top
DubbelDun schreef:@frummel: wat San zegt zou idd ook mijn optie zijn, maar ik vrees ook dat je die verbouwingskosten er niet uit gaat halen.
Verder lijkt de indeling veel op een huis waar ik ooit gewoond heb, alleen was dat geen 3,50 hoog
Rebecca schreef:Wasmachine staat op de logeerkamer met een gat in de badkamer muur en zo aan het water en afvoer aangesloten en de stroom doe ik met een verlengkabel . Alles behalve ideaal
vec schreef:[naam] schreef:Wasmachine staat op de logeerkamer met een gat in de badkamer muur en zo aan het water en afvoer aangesloten en de stroom doe ik met een verlengkabel . Alles behalve ideaal
Ik heb een jaar geen stopcontact gehad in de badkamer en de stroom van de wasmachine uit de slaapkamer gehaald. Heerlijk die kabel dwars door het gat van de deur haha
Rebecca schreef:vec schreef:
Ik heb een jaar geen stopcontact gehad in de badkamer en de stroom van de wasmachine uit de slaapkamer gehaald. Heerlijk die kabel dwars door het gat van de deur haha
Haha momenteel of al 2.5 jaar hangt de verlengkabel/stroombakje voor het gat van de deur, als ik was is het horde lopen om de kamer in te komen
vec schreef:_San87_ schreef:Plakken is alleen mooi met een gladde muur. En niet makkelijk te veranderen. Waarom geen mooie lijst? Of posterophangsysteem. Is ook makkelijk zelf te maken.
We hebben een super strakke muur, dat gaat het probleem niet zijn. De ixxi hangt met 4 speciale plakkers aan de muur. Ik ben aan het kijken of de foto op wat dikker papier kan en dan met 4 plakkers op te plakken is.