Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ja dan kun je het beter maar laten doen.. met een week kun je allicht bellen, maar als het al drie weken is geleden. Wordt het een beetje mosterd na..
Nee dan zou ik niet meer bellen.. Als ze echt interesse hadden gehad, hadden ze wel een nieuwe bezichtiging gepland denk ik 
Echt bizar, want we hadden het gevoel dat we ons droomhuis niet meer zouden vinden in 2014, maar het is toch gelukt! Zijn afgelopen maandag met de bouwkeuring pas voor de tweede keer terug geweest.. We waren toch wel zenuwachtig of we het nog net zo gaaf/leuk/mooi/geschikt zouden vinden als toen en dat was gelukkig ook zo
Zo zie je maar, soms weet je het meteen..

Daar wordt voor iedere letterwijziging bijvoorbeeld vaak weer een extra tarief erbij berekend, terwijl dat bij die duurdere notarissen inbegrepen zit. In de praktijk blijkt goedkoop vaak duurkoop juist te zijn.
Vond het erg prettig om zo goed te woord gestaan te worden.
Vind namelijk dat er nu erg veel 'onnodige' kosten zijn, terwijl we dit ook anders zouden kunnen regelen. Vooral omdat we mogelijk in de toekomst wel willen trouwen en dan hebben we alles al geregeld (en ervoor betaald), terwijl het dan qua nalatenschap automatisch geregeld is..

4
dus beetje zonde geld maar agh

Achja, komt vanzelf wel goed
Uiteraard kun je alles zo gek maken als je zelf wilt en het hoeft voor mij geen extravaganza te worden, maar wil wel een mooie dag samenstellen.
Uiteindelijk hebben wij dat nooit meer nagevraagd hoe dat zat, volgens mij was dat een best wel standaard omschrijving, wat in onze ogen best krom was. Maar wij hadden toen toch al besloten dat bootje in te stappen.