Jouw burgers klinken me ook niet heel smakelijk 8nnemiek haha
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
8nnemiek schreef:Haha destination![]()
Als je hem aan t maken bent dan ziet het er inderdaad niet lekker uit, maar als ie dan eenmaal bruin gebakken is ziet het er heerlijk uit en ruikt het ook érg lekker. We zijn er allebei gek op![]()
Ik had ergens een foto, maar die kan ik uiteraard niet meer vinden..
8nnemiek schreef:Klopt, destination![]()
Ik doe paddestoelen, ui en knoflook even in een pannetje fruiten, dan in de mixer met menghaak met wat brood, meel, ei, kaas en kruiden.. Roeren, dan balletjes er van maken en plat duwen/persen.. En dan in panneermeel en dat is het![]()
Het recept voor de maïsburgers is welkom
8nnemiek schreef:Hier heb ik het recept van: http://www.ohmyfoodness.nl/omf-kookt/di ... nonburgers
Alleen heb ik er fijngesneden ui en knoflook in gedaan ipv poeder en wat verse kruiden.
Sunrise19 schreef:Toppie, ik ga hem ook eens maken! Het ziet er echt super lekker uit!
Kan je ook niet tegen prei? Ik vind het namelijk wel meevallen hoe zwaar het valt. Ik weet niet welke groenten allemaal lekker zijn icm verschillende kazen? Je kan het altijd proberen.
Overigens geen goed recept als je wilt afvallen door al die kazen hahaha
Vanavond heb ik restjes maar denk dat ik wel ga proberen die champignon burgers te maken. Houd ik wel een tapas avondje hahaHeb het hele tapas servies van de emté dus kan ik dat mooi gebruiken