[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 12:45

Needje schreef:
Kan ook ineens geen workouts meer verwijderen.
Lekker onhandig.

Hoe bedoel je?
In de Watch of bedoel je een work out die fout is verwijderen uit de app?

Needje

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 13:28

Dat laatste.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 14:28

Needje schreef:
Dat laatste.

Dat kan gewoon nog je moet dan klikken op toon meer bij de work outs en daar kan je net als voorheen met naar links swipen de work out verwijderen.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 18:18

Kido schreef:
Needje schreef:
Dat laatste.

Dat kan gewoon nog je moet dan klikken op toon meer bij de work outs en daar kan je net als voorheen met naar links swipen de work out verwijderen.

Ik had het net gevonden ja. haha. Thnx!

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 18:31

Hallo allemaal,

Ik hoop dat ik dit niet mag posten... Ik wil mijn iPad Pro gaan verkopen. Erg spannend, zo via Marktplaats. Wat zouden jullie allemaal in een goede advertentie zetten/willen zien? :)

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 19:21

Ik zou in ieder geval alleen laten ophalen en niet versturen..

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 20:12

Denk er vooral aan dat je de iPad echt moet resetten en volledig moet loskoppelen van je Apple account. Als je dat niet op de goede manier doet kan het zijn dat de nieuwe eigenaar niet overal toegang toe heeft (resetten bijvoorbeeld). Zorg er ook voor dat je het apparaat verwijderd uit jou apparaten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 11:03

Ik zou eerst in mijn eigen kring kijken of ik hem daar kwijt kan. Daarnaast zou ik echt goed researchen hoe veel het zou schelen als ik hem aan een reseller zou verkopen. Ik vind verkopen via Marktplaats echt ontzettend gezeik en ik merk dat het me er ook echt van weerhoudt om dingen te verkopen die nog prima zijn. Ik heb hier bv een amper gebruikt paar Airpods 2 liggen die gewoon niet lekker in mijn oren hangen (heb ondertussen ook Jabra's) maar ik heb echt de energie niet om ermee te dealen.

Verder: versturen alleen met de gelijk-oversteken methode van Marktplaats. Bij ophalen alleen meegeven als iemand een direct betaalverzoekje (via bv Tikkie, maar meeste banken hebben het ook) kan betalen en je het geld op je rekening ziet verschijnen. Ik zou cash zelf nooit meer doen, maar als je het wil accepteren zorgen dat je een geldstift in huis hebt. Oh, en ik zie dat je jong bent (en ik vermoed identificerend als vrouw): poedersuiker, maar zorg dat er een man bij is.

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 11:07

Wat een goede tips! Daar heb ik echt wat aan, bedankt iedereen. :)

Emma, ik heb het inderdaad ook maar op mijn Facebook gedeeld... Je weet het nooit. Een reseller kan ook nog wel een goed idee zijn, ja.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 08:51

Ik weet niet zo goed wat ik van de iPhone 12 nu vind. Als je hem naast de 11 pro legt vind ik de verschillen niet heel groot? Het model van de 12 vind ik wel erg mooi. En grote plus dat er nu ook een oled scherm in zit natuurlijk. Ben wel benieuwd wat de prijs van de 11 pro nu gaat doen. Twijfel of ik die niet ga aanschaffen ipv de 12 gezien die net iets kleiner is..

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 09:09

J0anieke schreef:
Ik weet niet zo goed wat ik van de iPhone 12 nu vind. Als je hem naast de 11 pro legt vind ik de verschillen niet heel groot? Het model van de 12 vind ik wel erg mooi. En grote plus dat er nu ook een oled scherm in zit natuurlijk. Ben wel benieuwd wat de prijs van de 11 pro nu gaat doen. Twijfel of ik die niet ga aanschaffen ipv de 12 gezien die net iets kleiner is..

Je heb meerdere 12 versies
De 12 mini de 12 de 12 pro en de 12 pro Max

Je moet dus de juiste met de juiste vergelijken als je een bepaalde voorkeur heb

Enkele verschillen tussen de 11 pro en de 12 pro
Is het scherm de camera 5 g andere chip anders soort glas voorkant net iets meer water bestedigd MagSafe laden/accessoires meer basis geheugen
Even de dingen die ik gauw zag
Laatst bijgewerkt door Kido op 14-10-20 09:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 09:10

Ik was van plan om voor 12pro te gaan, maar ben nou niet echt weggeblazen erdoor.. twijfel enorm nu tussen de 12 en 11pro

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 09:14

Gianti schreef:
Ik was van plan om voor 12pro te gaan, maar ben nou niet echt weggeblazen erdoor.. twijfel enorm nu tussen de 12 en 11pro

Als je de 12 met de 11 pro vergelijkt is het ook weer anders dan de 12 pro met de 11 pro

En voor wat verschillen zie mijn post boven jouw

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 09:32

Enige is dat ik tot minimal na mijn master met mijn telefoon wil doen en je iets meer toekomstproof bent met de nieuwere chip. Maar ja zoveel bijzonders doe ik niet met mijn telefoon.
De andere vernieuwingen doen mij niet heel veel.

Zou toch weer wat extra geld zijn dat ik in nieuwe MacBook kan steken _O-

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 09:45

Ik moet nog even wachten op een nieuwe.
Mag hem na mn afstuderen kopen van mn eerste grote mensen salaris :+.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 10:38

Kido schreef:
J0anieke schreef:

Je heb meerdere 12 versies
De 12 mini de 12 de 12 pro en de 12 pro Max

Je moet dus de juiste met de juiste vergelijken als je een bepaalde voorkeur heb

Enkele verschillen tussen de 11 pro en de 12 pro
Is het scherm de camera 5 g andere chip anders soort glas voorkant net iets meer water bestedigd MagSafe laden/accessoires meer basis geheugen
Even de dingen die ik gauw zag

Ik weet wat de verschillen zijn hoor, maar bedankt. :)

Gianti schreef:

Dit heb ik dus ook... Maar dan moet de 11pro wel gaan dalen in prijs, anders kun je alsnog beter de 12 aanschaffen.. :')

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 10:40

Hier ook een dilemma. Vind de 12, voor mijn geval 12 mini, er prachtig uit zien maar met 809 euro voor een telefoon vind ik wel heel heftig..

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 10:45

HorseTimeXL schreef:
Hier ook een dilemma. Vind de 12, voor mijn geval 12 mini, er prachtig uit zien maar met 809 euro voor een telefoon vind ik wel heel heftig..

En de nieuwe iphone SE, wat vind je daarvan? Die is net iets groter, maar nog wel handelbaar. Die zijn echt spotgoedkoop voor Apple's doen.. :')

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 11:52

Ik heb (van de 4 iPhone's die ik in gebruik heb :') ) 2 nieuwe SE's en ik vind ze echt heel fijn!!
Ik heb ook een 6s en een 8 in gebruik en qua formaat dus hetzelfde maar wel beduidend sneller.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 11:54

Sodera schreef:
Ik heb (van de 4 iPhone's die ik in gebruik heb :') ) 2 nieuwe SE's en ik vind ze echt heel fijn!!
Ik heb ook een 6s en een 8 in gebruik en qua formaat dus hetzelfde maar wel beduidend sneller.

Pure interesse waar heb jij vier iPhones voor nodig?

Ik twijfel over de nieuwe telefoons.. ik heb nu een XS. Super tevreden over maar er zit wel een barst in m’n scherm ..

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 11:58

Oh hou op Lenaa_tje ik lach mezelf soms gewoon uit hoor..
Ik heb 1. een Ierse privetelefoon (de 8); 2. een Nederlandse privetelefoon (de 6s, voor sommige overheidszaken heb je een NL nummer nodig), 3. een werktelefoon (de SE) en 4. een telefoon voor mijn vrijwilligerswerk (ook de SE).

Ze zijn ook allemaal even groot dus ik houd ze uit elkaar door de hoesjes eromheen.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 12:00

Sodera schreef:
Oh hou op Lenaa_tje ik lach mezelf soms gewoon uit hoor..
Ik heb 1. een Ierse privetelefoon (de 8); 2. een Nederlandse privetelefoon (de 6s, voor sommige overheidszaken heb je een NL nummer nodig), 3. een werktelefoon (de SE) en 4. een telefoon voor mijn vrijwilligerswerk (ook de SE).

Ze zijn ook allemaal even groot dus ik houd ze uit elkaar door de hoesjes eromheen.

Oh jeetje in vond twee telefoons al vervelend laat staan vier haha. Je hebt tegenwoordig ook esim he? Ik weet niet hoe dat werkt met zoveel sims maar dan kan je in ieder geval misschien halveren? :P

Edit: bedenk me net dat de modellen die jij hebt volgens mij geen esim ondersteunen..

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 12:03

Ja ik wilde idd jouw ervaring met de eSim idd even afwachten en dan iig de NLe omzetten daar naar toe.
Eigenlijk liggen ze allemaal op mijn thuiswerkplek en blijven daar ook liggen, tenzij ik voor een afspraak voor weg moet. Dus in de praktijk loop ik vooral met mijn privételefoon en eventueel een tweede.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 12:08

Hier bevalt het goed, ik ben nog geen gekke obstakels tegen gekomen. Voor whatsapp gebruik ik zakelijk wa for business. Ik heb als standaardsim mijn zakelijke en je kan contacten labelen (in mijn geval zakelijk of prive) alles wat prive gelabeld staat (wat automatisch gebeurd als je hem vanuit je prive sim op je telefoon krijgt) dan bel je die contacten vanaf prive tenzij je dat voor het belletje anders instelt.

Enige nadeel wat ik ondervind is dat ik mijn werk minder makkelijk kan ‘afsluiten’ tijdens vakanties :+ ik kan de sim natuurlijk eruit halen of werkapps op stil zetten, maar dat vond ik toch te ver gaan :P

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 13:05

Ik ga nog niet over op een 12 omdat mijn XS nog prima is (4 maanden geleden een refurbished nieuwe ontvangen vanwege garantie)

Ben dus ook niet helemaal op de hoogte. Maar heeft die 12 nu dan eigenlijk wel 5G ondersteuning?