Needje schreef:Kan ook ineens geen workouts meer verwijderen.
Lekker onhandig.
Hoe bedoel je?
In de Watch of bedoel je een work out die fout is verwijderen uit de app?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
J0anieke schreef:Ik weet niet zo goed wat ik van de iPhone 12 nu vind. Als je hem naast de 11 pro legt vind ik de verschillen niet heel groot? Het model van de 12 vind ik wel erg mooi. En grote plus dat er nu ook een oled scherm in zit natuurlijk. Ben wel benieuwd wat de prijs van de 11 pro nu gaat doen. Twijfel of ik die niet ga aanschaffen ipv de 12 gezien die net iets kleiner is..
Kido schreef:J0anieke schreef:Ik weet niet zo goed wat ik van de iPhone 12 nu vind. Als je hem naast de 11 pro legt vind ik de verschillen niet heel groot? Het model van de 12 vind ik wel erg mooi. En grote plus dat er nu ook een oled scherm in zit natuurlijk. Ben wel benieuwd wat de prijs van de 11 pro nu gaat doen. Twijfel of ik die niet ga aanschaffen ipv de 12 gezien die net iets kleiner is..
Je heb meerdere 12 versies
De 12 mini de 12 de 12 pro en de 12 pro Max
Je moet dus de juiste met de juiste vergelijken als je een bepaalde voorkeur heb
Enkele verschillen tussen de 11 pro en de 12 pro
Is het scherm de camera 5 g andere chip anders soort glas voorkant net iets meer water bestedigd MagSafe laden/accessoires meer basis geheugen
Even de dingen die ik gauw zag
Gianti schreef:Ik was van plan om voor 12pro te gaan, maar ben nou niet echt weggeblazen erdoor.. twijfel enorm nu tussen de 12 en 11pro
HorseTimeXL schreef:Hier ook een dilemma. Vind de 12, voor mijn geval 12 mini, er prachtig uit zien maar met 809 euro voor een telefoon vind ik wel heel heftig..
Sodera schreef:Ik heb (van de 4 iPhone's die ik in gebruik heb) 2 nieuwe SE's en ik vind ze echt heel fijn!!
Ik heb ook een 6s en een 8 in gebruik en qua formaat dus hetzelfde maar wel beduidend sneller.
Sodera schreef:Oh hou op Lenaa_tje ik lach mezelf soms gewoon uit hoor..
Ik heb 1. een Ierse privetelefoon (de 8); 2. een Nederlandse privetelefoon (de 6s, voor sommige overheidszaken heb je een NL nummer nodig), 3. een werktelefoon (de SE) en 4. een telefoon voor mijn vrijwilligerswerk (ook de SE).
Ze zijn ook allemaal even groot dus ik houd ze uit elkaar door de hoesjes eromheen.