Yv_ schreef:Saskiaatje, dat is ook weer niet altijd zo he.
Als ik hier kijk: 5 benedenwoningen en 5 bovenwoningen.
Van die 5 benedenwoningen hebben alleen mijn rechterburen en ik nog de originele schuifdeurtjes en ornamenten. Zij hebben 2 minislaapkamertjes, met aan de achterste slaapkamer een inloopkast, terwijl ik 1 grote slaapkamer ervan heb gemaakt en mijn badkamer op de plek van hun inloopkast zit. Zij doen het met een douchehokje van 1x1 (echt zo heeeel ouderwets: zeepbakje in de muur gemetseld en die "kamer" bestaat alleen uit een douchestang dus). Mijn linkerbuuf heeft 1 grote woon/eetkamer en haar 9 meter lange gang is 3 meter ingekort om daar een badkamer te maken. De buren rechts van mijn rechterburen hebben van de keuken een slaapkamer extra gemaakt en hebben hun keuken in hun woon/eetkamer gemaakt. En die op de meest rechterhoek weet ik niet.
Zo heeft mijn bovenbuurman zijn slaapkamer zitten waar ik mijn eetkamer heb, keuken zit op dezelfde plek en mijn eerste slaapkamertje is zijn soort van rommelhok/bijkeuken. Hij heeft een kamer minder, zijn balkon zit op de plek van mijn achterste slaapkamer en dan heb ik natuurlijk nog die schuur extra. Die naast hem woont heeft er een extra verdieping op laten zetten en degene rechts schuin boven mij heeft van voor naar achter 1 grote woonkamer waarvan de achterste kamer erbij getrokken is als keuken en die heeft aan de voorkant 2 kleine slaapkamer. Dus... 7 dezelfde huizen en allemaal totaal verschillend.
Oh, dat geloof ik graag.
Wel leuk, zoveel verschillende indelingen!
Maar aan de foto's kun je zien dat de huizen precies hetzelfde zijn.