Denim drift vind ik ook nog steeds een mooie kleur, denk erover om hem bij ons in de keuken aan één kant op de lange muur te verven.
Angelaaa: Mooie vloer!
Ik ben gisteren eindelijk geslaagd voor laminaat op de bovenverdieping. De Krono original blonde oak. We wilde een lichte, brede plank om de kamers wat lichter en ruimtelijker te maken. Noodzakelijk ook wel omdat ik twee zoons heb die ik niet van het idee af krijg om hun muren héél donker te willen (de ene wil grafiet zwart en de ander donkerblauw...)

Qua PVC keuze ben ik weer heel erg aan het wankelen gebracht. De vloer die ik wilde is niet leverbaar, mijn nieuwe aannemer heeft geen ervaring met visgraat en dus kwam ik op andere merken uit. De clickPVC die ik zelf heel mooi vond was gelijk weer de duurste met €53,95/m2 excl. egaliseren, plaatsen en dat vind ik toch érg veel geld voor een stuk kunststof. Nu hebben ze tegenwoordig ook Rigid-PVC daar zit de ondervloer al verlijmd en deze vloeren kunnen ook gemakkelijk oneffenheden tot 3mm overbruggen, in theorie zou hij dus over de vloertegels geplaatst kunnen worden zónder egaline... Moduleo had planken waar ik wel vertrouwen in had, maar ik vond de designs verschrikkelijk lelijk. Quick step en Ambiant hadden iets vergelijkbaars maar die planken waren beduidend dunner en zodoende kreeg ik toch het gevoel dat het op termijn geen mooi resultaat zou behouden.
Dus vandaag maar in de wereld van keramisch parket en multiplank parket gedoken om te zien of ik daar gelukkiger van wordt.... Tis niets, de tijd begint echt te dringen.

Iemand tips voor tegelzaken of mooi (licht) parket?