Edit: shanna is met net voor haha. Maar bij leen bakker, Ikea oid ga je prima kunnen slagen. Kijk idd ook eens op de kinderafdelingen, die kasten zijn vaak lager.
Thanks, ben zo benieuwd naar het eindresultaat hier een betere foto vd kleuren
ElSea
Geplaatst: 15-04-20 22:32
Mamamiesje, mooie tegels! Vanwaar de keuze voor witte tegels tov stucen?
Mooi Angela! Ik denk ook dat een IKEA vloer prima kan uitpakken.
Wij hebben vandaag onze vloer opgehaald, en het was nog even spannend want de kleuren waren hier in de omgeving nergens beschikbaar om vooraf te zien. Maar hij is super mooi! Zal morgen even foto's maken.
MamaMiesje
Geplaatst: 15-04-20 22:36
liekec schreef:
Mamamiesje, mooie tegels! Vanwaar de keuze voor witte tegels tov stucen?
Ehmm..überhaupt niet overwogen maar vlgs mij is dat ook nog weer prijziger dan tegels? Geen idee eigenlijk En het is een badkamer zonder raam, dus alleen mechanische afzuiging en ik denk niet dat stucen helemaal vocht/schimmelproof is? Geen idee hoor. Maar we zijn erg blij met de tegels
BellaSharon1
Geplaatst: 15-04-20 22:40
MamaMiesje schreef:
Tegels aan de muur en op de vloer; het begint er weer op te lijken!
[ [url=m/UOwpg1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Prachtige vloertegels , alleen de manier van leggen vind ik niet zo mooi
Nee ik had het liever ook verspringend gehad, maar de badkamervloer liep (vanuit de deur gezien) naar links in de hoek heel erg af. En dat moest niet natuurlijk, want het nieuwe doucheputje zit meer in het midden-links nu, dus het was qua 'afstellen" van de vloer nogal een uitdaging. Daarom voor deze leg methode gekozen, omdat het dan beter af kon lopen richting het nieuwe putje.
@Anna het lijkt op de foto mangohout kleur. Zou dan zoiets dergelijks zoeken denk ik?
DubbelFun
Geplaatst: 16-04-20 14:22
@anna: iig geen sheesham hout zoals de salontafels, dat wordt veel te druk. Ik zou voor een egalere tint gaan gelijk aan het donkerste van de kleine tafels.
Ik zou een eettafel en stoelen kiezen die je gewoon mooi vind en dan kan je de salontafel altijd nog een anders kleurtje geven. Het is ook geen kleur die je nu ziet en een nieuwe salontafel hoeft niet veel te kosten.
De vissengraat vloer vind ik prachtig!
Majabeestje
Geplaatst: 16-04-20 19:06
Wij zitten middenin de verbouwing van ons nieuwe huis..