Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vec schreef:Ik wil een foto af laten drukken. Vrij groot maar geen canvas, ixxi etc. Zou het mooi zijn om een foto op A1 te doen en dan gewoon strak tegen de muur te plakken?
noviceh schreef:Ik denk dat zoiets wel moet kunnen Vec, dat je m laat afdrukken als muursticker? Zou ik zelf nooit voor kiezen, eerder laten afdrukken op een zeer platte ondergrond (aluminium, plexiglas, oid). Mijn oudste dochter heeft wel een hele toffe muursticker van een paard op haar kamer, hmmmm... nu ga ik toch twijfelen
_San87_ schreef:vec schreef:Ik wil een foto af laten drukken. Vrij groot maar geen canvas, ixxi etc. Zou het mooi zijn om een foto op A1 te doen en dan gewoon strak tegen de muur te plakken?
Plakken is alleen mooi met een gladde muur. En niet makkelijk te veranderen. Waarom geen mooie lijst? Of posterophangsysteem. Is ook makkelijk zelf te maken.
DubbelDun schreef:@cer: je zegt dat je in een flat woont... heeft een HR dan wel nut voor jou??
Je hebt al warmte rondom je en met een VR heb je geen ellende met dat afvalwater.
vec schreef:Ik wil een foto af laten drukken. Vrij groot maar geen canvas, ixxi etc. Zou het mooi zijn om een foto op A1 te doen en dan gewoon strak tegen de muur te plakken?