Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Booooo schreef:Ohhh Prairy toch het mystery huis![]()
Wij zijn vandaag bij de bungalow gaan kijken. Ik vond het echt super leuk, en je kan er echt iets moois van maken! Mijn man was niet zo enthousiast als mij, maar misschien moet hij het even laten bezinken![]()
De scheuren in de muur maak ik mij wel zorgen om. De makelaar zegt dat het niks groots/ergs is, in het bouwkundig rapport komt dat ook niet naar voren. Maar ik heb de foto's na een paar mensen toe gestuurd en die denken aan verzakking van de fundering etc. De makelaar wist de oorzaken van de scheuren niet. Dus mochten wij ermee verder gaan wil ik dit wel laten onderzoeken door een constructeur (heet zo'n iemand zo?)...
Shanna schreef:Spannend Prairy! Hebben jullie ook een einddatum aan het bod geplakt?
Succes Phylos!
Prairy schreef:Ik heb net nog even snel op Funda gekeken omdat de mogelijke hypotheek toch (best veel) hoger was dan we vanuit waren gegaan, maar ik heb geen woning gevonden waarbij ik gelijk zeg, daar laat ik dit huis voor schieten, ...
Prairy schreef:... Nu alleen hopen dat er tussendoor niet nog iets op de markt komt wat beter is haha. Ik ga mezelf dan wel een fundaverbod opleggen denk ik
Booooo schreef:Mijn man is toch niet zo entausiast maar die scheuren laat ik zeker naar kijken als we verder gaan.
Funda verbod zou ik mezelf ook geven als er een koop rond is![]()
Hier weer iedere dag funda aan het uitpluizen..
Booooo schreef:Dit staat er in het rapport
[ [url=m/0Zb0CD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TNnH0l.jpg]Afbeelding[/url] ]
NoorWJ schreef:Hallo lieve bokkers! Hoewel dit topic volgens mij vooral over koopwoningen gaat, kan misschien iemand me toch helpen bij deze vraag. Mijn vriend en ik willen graag gaan samenwonen, maar we zijn beiden nog studenten, een vast inkomen hebben we dus niet, hoewel onze ouders wel garant staan. Nu zoeken we iets in Utrecht, of in één van de dorpjes er om heen, in een straal van ongeveer 10 kilometer. Op woningnet staan we al ingeschreven, maar daar heb je helaas niet zo veel aan 3 jaar inschrijftijd.
Er zijn natuurlijk enorm veel sites waar je voor pakweg 15 euro per maand mag reageren, maar ik heb al gezien dat dit lang niet altijd het geld waard is, en veel sites hele slechte reviews hebben. Als we dan aan één of twee sites dit geld besteden, wat is dan de beste optie? Of raden jullie het helemaal af om het via een betaalde site te proberen? Iemand ervaring met een soortgelijke situatie?
Alvast bedankt!
maai_ke schreef:Die scheuren vind ik niet niks Booo.
Ik ben benieuwd naar de uitkomst van jullie bod Prairy.
Shanna, vind je dat niet heel spannend? Wat moet er nog gebeuren?
Gefeliciteerd Djuulsie.
Karuna al wat meer gehoord?
Phylos, wat jammer dat het zo tegenvalt, maar jullie perfecte huis komt er echt wel! Jij zocht dacht ik hier in de buurt? (Overijssel)
@Noor, daar heb ik geen ervaring mee helaas, zie dat Jans een goede tip heeft.