Het geeft gewoon een meerwaarde als je 's avonds kan bezichtigen

Die makelaars zullen het dan waarschijnlijk ook beter doen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blinnii schreef:Gefeliciteerd Manon! Waarom 3 werkgeversverklaringen..?
LizMD schreef:Wat een fijne berichten allemaal! Hier is vandaag een nieuw huis te koop gekomen, meteen een afspraak gemaakt voor morgenochtend. Ik ben benieuwd! Gezien alle veranderingen qua financiering is het toch wel belangrijk dat ik dit jaar dan nog iets vind...
Swah schreef:Qua administratieve zaken me precies zeggen wat wanneer benodigd is en wat ik wanneer moet doen, meehelpen en deadlines bewaken, dus een soort checklist afvinken (dat ik vnl puur nog alleen de gegevens als werkgeversverklaring aanlever etc). Goed onderhandelen/ bieden vanuit mijn kant.
Al typende bedenk ik me alleen net dat alles qua hypotheek en verzekeringen helemaal niet door een aankoopmakelaar gedaan wordt hè? Alleen aankoop en taxatiezaken wellicht? Dus dan is het nog steeds maar een deel wat hij/zij doet... Misschien niet echt meerwaarde dan.
Binnenkort eerste afspraak bij een hypotheekadviseur (hypotheekshop), hij klonk iig fijn aan de telefoon.
Plien91 schreef:LizMD schreef:Wat een fijne berichten allemaal! Hier is vandaag een nieuw huis te koop gekomen, meteen een afspraak gemaakt voor morgenochtend. Ik ben benieuwd! Gezien alle veranderingen qua financiering is het toch wel belangrijk dat ik dit jaar dan nog iets vind...
En, was het wat?