Kan idd net niet je smaak zijn die wc/badkamer, maar tis wel erg netjes gedaan (ik snap je trouwens helemaal, ik heb de schurft aan blauw in huis zoals de tegels van de sanitair ruimtes die je laat zien)
Slaapkamer is qua kleur stiekem best gaaf, is een kleir die ik zelf 1 2 3 niet zou kiezen... maar als ik hem bij jou zie is hij wel mooi.
Vlgns mij best een fijn huisje omt e wonen
Laatst bijgewerkt door Sonja_vR op 15-07-15 10:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Swah
Geplaatst: 15-07-15 10:16
Ja ben ook blij! Dichtbij het centrum ook (Utrecht) En wie weet woon ik er straks veel langer hoor haha. Maar wil op termijn zelfs iets kopen.
En zonder veelgeldvragende makelaars gedaan, gewoon via een advertentie op Marktplaats, waar eigenaresse op reageerde. Leuke vrouw ook!
Laatst bijgewerkt door Swah op 15-07-15 10:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik vind de kozijnen een beetje apart Swah, een gelige kleur zie ik en een blauw grijzige / zwarte kleur? Is het een idee om de kozijnen gewoon 1 kleur te maken? Wit?
Zo'n kast als op je plaatje vind ik ook erg leuk! Ikea heeft dat soort kasten (ook met dat diepte verschil), zag ik laatst in de winkel.
Je appartement leent zich in elk geval perfect voor zo'n stijl!
En wat de slaapkamer betreft: Kwestie van 1 muur aan beide kanten een deel wit verven zodat je zo'n band idee krijgt waar tegen je bijvoorbeeld je bed kan zetten met zo'n mooi hoogglans hoofdbord! Het handige is dat je niet gelijk de hele kamer hoeft te doen en die middelste band sowieso de goede kleur is met de rest van de muren!
Sorry dames dat ik zo binnen kom vallen, lees al wel een heel tijdje mee en kon het niet laten om hier even op te reageren wat een geweldig appartement!
Swah
Geplaatst: 15-07-15 21:43
Goede tips thanks! Die streep is gaaf ja!!
Zondag meubeltjes shoppen met mams, zin in. Ook een perfect moeder dochter uitje!
Steenbok12
Geplaatst: 15-07-15 22:40
Swah, wat een mooie woonkamer ook Is ook wel mijn stijl. Morgen gaan we eindelijk mijn eettafel/stoelen en tv meubel halen. Ik vind het heel spannend haha. Toch 10 weken geleden dat ik het gezien heb in het echt. Het is ook 6 persoons ipv 4 dus hij gaat sowieso heel anders staan in mijn woonkamer. Ik ben alles langzaamaan aan het vervangen, wil daarna ook mijn huis meer aankleden dat het een stijl is. Nu is het meer een beetje bij elkaar geraapt dus ik kom hier weer wat ideetjes op doen.
Gisteren de tafel opgehaald, foto's staan op gsm van vriend. Staat wel erg mooi. Nu nog beslissen waar we hem net zetten. Als die tegen de muur gaat dan zoek ik nog een kast om tegen onze zetel te zetten.
Idee hierboven is heel erg leuk!
Blinnii
Geplaatst: 16-07-15 10:24
Hallo! Ik kom weer eens onder mijn meeleessteen vandaan. We wonen inmiddels een goede 4,5 maand in ons nieuwe huis en ik heb een eerste foto van de inrichting Meer foto's zullen nog wel volgen, maar ben nog een beetje aan het rommelen en heb dus nog geen foto's van de rest haha. De schouw is overigens niet onze smaak, maar die laten we voorlopig nog even zitten
----- Ik zag hier trouwens práchtige foto's van een slaapkamer voorbij komen!!!!! Gaaf met dat groen, mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt? Zelf gewoon driehoeken gemaakt of..?
Vonneke, hoe staat het met het stucwerk en de keuken?
Het plafond is gestukt. Morgen de rest. Zal niet helemaal klaar zijn. Zaterdag nieuwe vloer en dan maandag laatste stukje stuk als het morgen niet klaar komt.
Pff, de mensen die in gedachten hadden PVC-plak-tegels op de muur te plakken.. Doemaar niet Ik ben vandaag 2 uur bezig geweest met plakken tot de zwaartekracht tegen me begon te werken. Er bléven maar tegels af vallen. Als ik in de ene hoek bezig was met plakken, viel er in de andere hoek vanalles. af. Ik was zo gefrustreerd dat ik maar universele superlijm ben gaan halen bij de bouwmarkt Toen ik terugkwam, was bijna alles er af gevallen (beide muren waren volledig betegeld.. )
En nu is de helft van de muren gedaan met universele bison lijm en secondelijm.. de andere helft komt morgen wel.. Was er zó klaar mee.
moonsparkle
Geplaatst: 18-07-15 07:47
Ik gebruik pastalijm,wat lastig smeren maar zit als een huis. Of mag je dat niet met pvc tegels gebruiken?
Geen idee of dat met PVC-tegels kan. Er zat iig al een lijmlaag op, maar blijkbaar was die niet sterk genoeg. Die lijm die er nu tussen zit doet zijn werk goed, er is niets meer gevallen
moonsparkle
Geplaatst: 18-07-15 13:41
Bij deze wat voor- en na foto's van ons huis
slaapkamer voor:
slaapkamer na:
keuken van de vorige bewoners
keuken tussen (wand links is er helemaal uitgeweest)
Moonsparkle dat was een hele verandering! Mooi! Lang bezig geweest?
Hier hebben we vandaag de hal van een nieuwe laag tex voorzien. Weer keurig wit ipv kinderhandjes.
Di/wo avond de vloer.
moonsparkle
Geplaatst: 18-07-15 15:51
16 maart begonnen en nog niet klaar , maar het is nu heel goed te leven. De grote dingen die nog af moeten zijn de wc beneden, de plintjes en keuken tegelen.