Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nu hopen dat het in het echt niet tegen valt
) , hopelijk is het wat morgen!
heel anders als die ik vrijdag heb bekeken en vandaag heb afgezegd. Ook compleet andere ligging geen voorkeur daar gehad maar meer mijn type huis. Moet alleen heel goed kijken ook hoeveel geluid de weg en spoor geven op die plek. Staat leeg zo te zien, van oude mensen geweest in 70 er jaren voor laatst iets aan verbouwd
en huis van net begin 1900. Maar kan er alle kanten mee op kwa indeling, link weer per pb te krijgen hihi.
zal een foto van de wc/douche hier neerzetten. Camper douche is groter
maar hier wel de ruimte om alle kanten op te kunnen.
De badkamer is ongeveer net zo oud als de badkamer die in ons huis zat.
). Die van ons was bruin. Ook zo'n pareltje 
als die technisch ok is en heel blijft met verplaatsen zou ik hem zo hergebruiken. Ben gek op rare kleurtjes 
de wc lijkt ouder dan de keuken. Gezien de kleur hihi
douchen in de wastafel
hahaha! Ik ben benieuwd Karuna! Hoop dat het lukt voor je!
nog 1 aanvullend dingetje aanleveren voor de gezondheidsverklaring en dan hebben we alles klaar! Spannend!!
Heb gelijk een eenmalig bod uitgebracht, ik hou niet zo van dat heen en weer bieden, en die verkopers houden ook van duidelijkheid, nou, hier heb je duidelijkheid dan 
Het zat waarschijnlijk wel heel erg aan de onderkant van wat de verkoper wilde, maar omdat wij (heel) flexibel zijn in de oplevering, namelijk uiterlijk 1 december, hebben we wel een voordeel.
Even een paar spannende dagen dus weer!