Ik ga niet vaak met een totaal ja of nee gevoel ergens weg, bij mij moet het altijd even landen en soms ook nog afwegen. Ik heb dus nog nooit gezegd dat ik geen interesse heb bij een bezichtiging
Oh ik weet dat al vrij snel. Een huis kan ‘van je af gaan’ tijdens het bezichtigen of ‘naar je toe komen’. Ik merk al heel snel of ik het huis leuk vind of niet. En dan kijk ik naar wat er aan moet gebeuren en dat weeg ik al snel af tegen de vraagprijs. Ik denk dat ik zelfs ter plaatse al een bod zou kunnen doen. Of niet.
moonsparkle
Geplaatst: Vandaag, 12:45
Ik vond het huis dat we nu hebben in eerste instantie echt niks ik kon ook echt niet door de bende heen kijken. Toen kon je er nog lekker lang over doen dus 2 keer uitgebreid bezichtigd en mijn man zag de mogelijkheden wel. Uiteindelijk overstag gegaan en gelijk verbouwd en echt zo blij mee. Om het huis zelf zou ik niet weg hoeven. Het is dat we liever vrijstaand willen en een garage, dus echt een upgrade.
mavantos
Geplaatst: Vandaag, 13:38
Toen wij het huis bekeken wat we nu gekocht hebben waren we ondertussen ook in onderhandeling over een ander huis. Hadden toen daar ons laatste bod neergelegd, maar nog geen afwijzing gekregen. Mijn vriend zat dus ook nog met zijn hoofd helemaal bij het andere huis en waar we normaal makkelijk doorheen kijken lukte hem dat nu daardoor niet. Hij vond het helemaal niks
Toen ons bod op het andere huis was afgewezen zijn we toch nog een tweede keer bij ons nieuwe huis geweest. Toen was het andere uit zijn hoofd en kon hij er wel doorheen kijken. Nu is hij heel blij dat het andere niet door ging