Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horsii schreef:Wij hebben besloten wel een bod uit te gaan brengen ondanks dertig bezichtigingen.
Alleen nog f bedenken welke max aan kosten welke uit de bouwkundige keuring direct of op kort termijn noodzakelijk zijn. Is een oud huis.
Net nog een leuke gezien en bezichtiging aangevraagd, hopelijk kunnen we daar kijken ook.
Moet wel een aanbouw en nieuwe badkamer. Is nu maar 80m2.
Lieszje schreef:Wie niet waagt wie niet wint toch Horsii?
Ik duim voor jullie!
Dat hebben wij bij ons vriends huis ook gedaan Elaine. Maar vooral vanwege een gunfactor
Bij mijn woning zitten de bezichtigingen erop, het zijn er bijna 40 geweest
Er is een bod van 235000 gedaan, donderdag is de sluitingsdatum. Volgens de makelaar waren er meer geïnteresseerden.
Nu maar even afwachten of er nog meer biedingen komen.
_Elaine_ schreef:horsii schreef:Wij hebben besloten wel een bod uit te gaan brengen ondanks dertig bezichtigingen.
Alleen nog f bedenken welke max aan kosten welke uit de bouwkundige keuring direct of op kort termijn noodzakelijk zijn. Is een oud huis.
Net nog een leuke gezien en bezichtiging aangevraagd, hopelijk kunnen we daar kijken ook.
Bij een heel goed bod zeggen de misschien de andere kijkdagen wel af?
Hebben ze bij ons ook gedaan, wij keken op donderdag, en hebben vrij snel een bod uit gebracht,
De kijkdag die op de maandag erop gepland was, is toen afgezegd
Lieszje schreef:Wie niet waagt wie niet wint toch Horsii?
Ik duim voor jullie!
Dat hebben wij bij ons vriends huis ook gedaan Elaine. Maar vooral vanwege een gunfactor
Bij mijn woning zitten de bezichtigingen erop, het zijn er bijna 40 geweest
Er is een bod van 235000 gedaan, donderdag is de sluitingsdatum. Volgens de makelaar waren er meer geïnteresseerden.
Nu maar even afwachten of er nog meer biedingen komen.
Animal schreef:Wij hebben vandaag de bouwtechnische keuring. Er komt speciaal een keurder uit een andere provincie welke goed bekend is met oude panden en echt een uitgebreide keuring gaat uitvoeren.
Ik ga zo dus die kant opHopelijk hebben we vandaag al een beetje een indicatie en dus al een beetje uitsluitsel of we de koop moeten ontbinden of niet. Wel heel spannend met zo'n oud pand
_Elaine_ schreef:Zo fijn z’n chaotische verkoopmakelaar![]()
Wij gaan de 31ste naar de notaris, en de afspraak was dat we ervoor op die dag de eind inspectie zouden doen.
Nu is hij niet al te best in plannen, en belde of we de 28ste al konden![]()
Nu dus op de 28ste de inspectie en op de 31ste naar de Notaris.
En wanneer we de sleutel precies krijgen is nu dus ook een raadsel,
Kan de 28ste zijn of de 31ste
_Elaine_ schreef:horsii schreef:Wij hebben besloten wel een bod uit te gaan brengen ondanks dertig bezichtigingen.
Bij een heel goed bod zeggen de misschien de andere kijkdagen wel af?
Hebben ze bij ons ook gedaan, wij keken op donderdag, en hebben vrij snel een bod uit gebracht,
De kijkdag die op de maandag erop gepland was, is toen afgezegd