Hoi meiden, lang niet echt gereageerd hier (druk druk druk), maar wel meegelezen hoor Maar nu heb ik vakantie en om dat te vieren heb ik weer een fraaie Marktplaatsvondst die ik vanavond op ga halen; een 1 jaar oude KIVIK 2 zitsbank van Ikea Ik had er al één (vorig jaar van mijn dinnetje die ging samenwonen, gekregen; ook net een jaar oud) en dus nog één ander model oude bank. Nu dus mooi twee dezelfde banken; alleen jammer dat die van vanavond een paarse (?) hoes heeft en mijn andere een grijze
Kentaro
Geplaatst: 08-07-15 09:36
dan nog maar even doorzoeken voor nog een grijze hoes
Hmm na paar dagen verven ben ik 1 kamer verder 2 kamers boven hoeven niet perse , dan de overloop en trapgat . Woonkamer word alleen onder donker grijs en het wit erboven is nog prima , behang is namelijk donker aan de andere muur dus wil het niet te donker. Plafond verf ik volgend jaar weleens vind ik echt een rotklus , en dan nog de poort naar de keuken opleuken! Wat deuren en het is leefbaar
Ik vind de Kivik wel leuk, maar de bank behoorlijk duur. Bovendien vindt vriendlief hem vreselijk zitten en daar heeft hij wel een beetje gelijk in.
Nu dus nog even bedenken of we mijn tweedehands hoekbankje meenemen en dan wel kijken wat we doen als hij met al z'n spullen straks bij mij komt wonen of dat ik nu een nieuw bankje uitzoek, zodat ik de oude niet hoef te verhuizen.
Iemand hier ervaring met trap bekleden met vloerbedekking? Wat kost dat gemiddeld?
Kentaro
Geplaatst: 08-07-15 16:32
Wij zijn aan het informeren voor het trapbekleden, maar daar kun je je geld wel in kwijt Ligt er natuurlijk ook wel aan waar je het laat doen en wat voor 'n eisen je eraan hebt! Heb je een open of een dichte trap? Wil je de zij wangen wel of niet mee laten bekleden?! Bij de Kwantum redt je het onder de 1.000,00. Zou zeker niet voor hoogpolig tapijt gaan, daar krijg je gegarandeerd een loop in!
Wij hebben destijds onze trap laten bekleden inclusief de zijkanten, dichte trap voor 450 euro. Was prima vloerbedekking en bleef er goed uitzien. Was bij de bossche tapijtschuur.
MamaMiesje
Geplaatst: 08-07-15 21:02
Oké, die jongen zei het is een 2zits, maar hij is wel een tikkie groter dan de grijze die écht 2zits is
Nou ja, morgen even op de plek zetten van de grijze en dat tafeltje in de hoek moet misschien dan maar weg Maar hey: voor €125,- mag je niet klagen
Trap kan idd heel verschillend zijn: hoeveel treden, open of dicht, hoeveel bochten erin, wel of niet de zijkanten mee.
Anoniem
Geplaatst: 08-07-15 21:20
sjaslique schreef:
Wij hebben destijds onze trap laten bekleden inclusief de zijkanten, dichte trap voor 450 euro. Was prima vloerbedekking en bleef er goed uitzien. Was bij de bossche tapijtschuur.
Ik heb net de stukadoor gesproken. Maandag gaat hij er zijn. Het gaat een stuk beter met hem gelukkig!
Komtschotindezaak!!!
Anoniem
Geplaatst: 08-07-15 21:29
Fijn Vonneke
Ik zoek een tafeltje/kast , de hamster moet erop staan. De ruimte is max 95 cm , het is een aquarium of terrarium moet dus echt stevig zijn als katten erop springen
Niet wit , gewoon eikenachtig kleurtje of slagje donkerder