Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sharmila schreef:Net kreeg ik de verkooptekst opgestuurd voor ons huis. Zag er netjes uit. Als het goed is komen we vandaag nog op Funda!
Yv_ schreef:Ik heb de mijne op het zuidwesten, maar mijn vader is er van overtuigd dat de tuin in het westen ligt, omda-ie in rechte lijn naar het strand loopt. Ik weet het niet, weet wel dat ik 's middags nu al een lekker zonnetje heb en van de zomer 's avonds ook. Ben alleen benieuwd hoeveel mijn nieuwe, hogere schuur gaat tegenhouden.
Mijn ouders hebben een driveinn woning en hun balkon zit aan dezelfde kant als mijn voordeur, dat is tot een uurtje of 3 volle zon. Echt wegbranden is het daar overdags. Dat zou ik niet willen, maar dat heb ik gelukkig ook niet.
Jeetje Saskiaatje, dat is balen zeg! En nu? Zoektocht verder naar andere appartementen?
Mootje schreef:Saskia, Zoek je een appartement in R'dam, welk deel?
Balen dat het huis verkocht is!! De nieuwe eigenaren hebben dus waarschijnlijk niet naar de VvE dingen gevraagd dan?
Yv, Die opmerking van je vader
Ik kan zaterdag mijn parasol met voet ophalen... Hoop dat de warmte dan dragelijker wordt op het terras!
Mootje schreef:Centrum is dus ten zuiden van Noord en ten oosten van Delfshaven?
Ik woon aan de rand van R'dam, maar vind R'dam echt geen leuke stad en weet bijna niets te vindenKomt vast doordat ik in A'dam ben opgegroeid.....