[Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fokfanaat

Re: [HK]Bokkers op de woningmarkt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 13:19

wij hebben tuin/erf rondom dus kunnen altijd in zon of schaduw buiten zitten, maar heb nu wel veel meer zon in woonkamer en keuken als bij het vorige huis, maar vind dat wel heerlijk hoor! en de katten en hond ook.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 13:21

Gewoon je stoel in de wei zetten....... altijd goed :D

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 13:21

Ik vind het zuiden ook ideaal. We hebben een balkon op het zuiden (balkon komt uit in de woonkamer), zit nu ook weer heerlijk met mijn deurtje open hoor. Doordat het er altijd lekker warm is, is ons balkonnetje een verlengstuk van onze woonkamer. Heerlijk wil dat in mijn volgende huis ook gewoon.

Net kreeg ik de verkooptekst opgestuurd voor ons huis. Zag er netjes uit. Als het goed is komen we vandaag nog op Funda! *\o/*

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 13:26

Sharmila schreef:
Net kreeg ik de verkooptekst opgestuurd voor ons huis. Zag er netjes uit. Als het goed is komen we vandaag nog op Funda! *\o/*

Dat gaat ze niet lukken :P Niet om je vreugde te onderdrukken, maar het uitwisselen met Funda gebeurd 's nachts. Met geluk sta je er morgen op, anders overmorgen :)

*stuiter* ik kan niet wachten tot het eind juni is. Hopelijk is dan alle ellende een beetje voorbij :)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 13:29

Niet zo'n goeie kwaliteit foto....... maar ff voor het idee ;)
De haard en de verlichting doen het eindelijk :D Hebben ook nog dimmer in gezet, dus die lampjes kunnen nog zachter branden evt.

Afbeelding

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 13:35

ohw wat gaaf zeg zo'n open haard!

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 13:51

@ Sharmila Ben benieuwd naar de link als het zo ver is :)
@ Manzano: Ziet er mooi uit! Leuk zo die lampjes aan de zijkant :j

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 14:27

Mooi Manzano!

berthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 18:36

Nog geen nieuws van pinda dipje?

Texas1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 18:39

Heeeel mooi Manzano!!!

Ben vandaag creatief geweest..

Afbeelding

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 18:45

Smaakvol hoor +:)+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 19:24

Gaaf, Texas! Welke winkel ben je geweest?
Manzano, Superleuk :j

Texas1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 19:27

De pot heb ik ergens anders (daar was hij goedkoper, lokaal tuincentrum in Maasdijk) maar die hebben ze ook bij de Intratuin. Takken en bloemen heb ik bij de Big Bazar en de takken die er los nog in zitten (die wat krullen) heb ik bij de Intratuin. Ik miste echt nog wat op die plek, daar had dus mijn paastak gestaan... dusja toen was het helemaal leeg toen die weg was... Dus daarom dit bedacht! Helemaal blij mee!

Texas1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 20:19

Vraagje voor de makelaars onder ons... als je een hypotheek heb van 194.000 en je wil je huis te koop zetten en de makelaar taxeert t op 160.000... moet je dan de makelaar een "voorschot" betalen van het verschil?? Dus 34.000??? Ik vind het een vreemde zaak... als je je huis verkoopt, onder je hypo blijf je toch gewoon met een schuld zitten??

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 20:23

Huh texas :') Wat heeft idd de makelaar daarmee te maken? Wel balen van de lage taxatie!
Texas, van het najaar ook maar eens zo'n kunststuk maken :)

Texas1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 20:35

Tja geen idee, ik hoorde het verhaal vandaag... Heeel vaag!!!! Ik geloof ook niet dat het allemaal begrepen is... dat is toch niet normale gang van zaken? (is niet mijn huis hoor!!)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 21:11

Heel vaag verhaal!!!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 21:20

Yv_ schreef:
Ik heb de mijne op het zuidwesten, maar mijn vader is er van overtuigd dat de tuin in het westen ligt, omda-ie in rechte lijn naar het strand loopt. Ik weet het niet :+, weet wel dat ik 's middags nu al een lekker zonnetje heb en van de zomer 's avonds ook. Ben alleen benieuwd hoeveel mijn nieuwe, hogere schuur gaat tegenhouden.

Mijn ouders hebben een driveinn woning en hun balkon zit aan dezelfde kant als mijn voordeur, dat is tot een uurtje of 3 volle zon. Echt wegbranden is het daar overdags. Dat zou ik niet willen, maar dat heb ik gelukkig ook niet :).

Jeetje Saskiaatje, dat is balen zeg! En nu? Zoektocht verder naar andere appartementen?

Jaaa, echt balen! -O-
Maar nu inderdaad verder zoeken, hebben een appartement gevonden in hetzelfde blok, net zo leuk :D, iets duurder maar deze heeft volledig dubbele beglazing en dat andere appartement had enkele beglazing bij het terras, dus dan is dit een voordeel!
Plus, hier ligt normaal laminaat in, die andere had.. jawel.. visgraatlaminaat! Dat is lelijk. :oo

Een drive in woning?? Wat is dat?

Mootje schreef:
Saskia, Zoek je een appartement in R'dam, welk deel?
Balen dat het huis verkocht is!! De nieuwe eigenaren hebben dus waarschijnlijk niet naar de VvE dingen gevraagd dan?
Yv, Die opmerking van je vader :')

Ik kan zaterdag mijn parasol met voet ophalen... Hoop dat de warmte dan dragelijker wordt op het terras!

Klopt! Rotterdam Centrum, als het even kan. :D
Nee inderdaad, anders had de makelaar dat wel in z'n gegevens, neem ik aan. Wel vreemd. :j

Wij zien echt heel vaak super mooie parasols, al zullen we die niet nodig hebben. O:)

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 21:26

Ja hoor ik plaats zeker even een linkje hier! Ben ook benieuwd wat jullie mening is over ons huis.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 21:30

Kennissen hebben een appartement op het Ungerplein te koop staan, Saskia :P
Texas, Is maar goed dat het niet jullie huis is!

Het enige wat ik me zou kunnen bedenken is een of andere wurgclausule in de hypotheekakte (geen idee of dat wettelijk toegestaan is :') Just thinking out of the box), maar dan nog zou het zaak van een notaris zijn en niet die van de makelaar.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 21:32

Helaas, dat is Noord. :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 21:39

Centrum is dus ten zuiden van Noord en ten oosten van Delfshaven?
Ik woon aan de rand van R'dam, maar vind R'dam echt geen leuke stad en weet bijna niets te vinden :') Komt vast doordat ik in A'dam ben opgegroeid..... :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 21:43

Verhaal klopt niet Texas, weet niet in welke constructie of welke setting het voorbij kwam maar je makelaar heeft niets met je hypotheek te maken. Dat is tussen jou (de hypotheekgever) en de bank (de hypotheeknemer). Derden hebben daar helemaal niets mee te schaften. Verkoop jij je huis met verlies dan is dat ook tussen jou en de bank, niet de makelaar :)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 21:45

Mootje schreef:
Centrum is dus ten zuiden van Noord en ten oosten van Delfshaven?
Ik woon aan de rand van R'dam, maar vind R'dam echt geen leuke stad en weet bijna niets te vinden :') Komt vast doordat ik in A'dam ben opgegroeid..... :+

Klopt. :j
Je hebt in Noord gedeelte Blijdorp, dat is in het westen van Noord, dan heb je het Liskwartier, dat is het oosten van Noord en dat Ungerplein is het zuiden van Noord.
Nog verder naar het zuiden, dan kom je dus in het centrum, ofwel het Stadsdriehoek en dat is inderdaad ten oosten van Delfshaven en ten westen van Kralingen.

:D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 21:47

En ik heb nogwel door het centrum hardgelopen tijdens de Marathon van Rotterdam :=
Ik woon hier bijna 4 jaar en ben drie keer in Rotterdam geweest voor de "leuk"... *Schaam, Schaam*