Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Momo94 schreef:Ik heb het ergens gelezen, alleen krijg het niet meer terug gevonden. Weet iemand hoe die app heet als je bijvoorbeeld een aankoop doet via bijvoorbeeld bol.com je een x bedrag spaart in een aparte app dat dat weer een extra spaarpotje is? Als iemand weet wat ik bedoel.
Momo94 schreef:Ik heb het ergens gelezen, alleen krijg het niet meer terug gevonden. Weet iemand hoe die app heet als je bijvoorbeeld een aankoop doet via bijvoorbeeld bol.com je een x bedrag spaart in een aparte app dat dat weer een extra spaarpotje is? Als iemand weet wat ik bedoel.
Menino schreef:Momo94 schreef:Ik heb het ergens gelezen, alleen krijg het niet meer terug gevonden. Weet iemand hoe die app heet als je bijvoorbeeld een aankoop doet via bijvoorbeeld bol.com je een x bedrag spaart in een aparte app dat dat weer een extra spaarpotje is? Als iemand weet wat ik bedoel.
cashbackxl (bijvoorbeeld?).
Werkt als een tierelier. Heb er nu 120 euro opstaan.