Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ingedebruijn schreef:Ik hoop nog steeds dat het ergens ineens lukt of dat er nieuwbouw komt voor een normale prijs. We hebben nog geen haast maar zouden toch graag binnen 3 jaar gaan samenwonen en onze beide losse huurhuizen zijn daar niet geschikt voor.
anca schreef:ingedebruijn schreef:Ik hoop nog steeds dat het ergens ineens lukt of dat er nieuwbouw komt voor een normale prijs. We hebben nog geen haast maar zouden toch graag binnen 3 jaar gaan samenwonen en onze beide losse huurhuizen zijn daar niet geschikt voor.
Misschien staat het hier ook al wel ergens maar wat zoeken jullie en hoe groot is jullie gebied. Drenthe en stuk Groningen toch?
anca schreef:ingedebruijn schreef:Ik hoop nog steeds dat het ergens ineens lukt of dat er nieuwbouw komt voor een normale prijs. We hebben nog geen haast maar zouden toch graag binnen 3 jaar gaan samenwonen en onze beide losse huurhuizen zijn daar niet geschikt voor.
Misschien staat het hier ook al wel ergens maar wat zoeken jullie en hoe groot is jullie gebied. Drenthe en stuk Groningen toch?
Plukje schreef:Onze buren (paar huizen verder) hebben nu 3 keer een huis ‘gekocht’ waarbij voor het tekenen van de koopovereenkomst verkoper toch nog een hoger bod accepteerde en zij dus weer met lege handen stonden. En dat in de prijsklasse tussen de 1,7 en 2 miljoen. Ze moeten al over twee weken hun huis uit, dus stress alom. Ik moet er niet aan denken om dit nu allemaal mee te maken.
Marlis schreef:Hier wordt de bezichtiging van vabdaag ook niks, denk geen schijn van kans. Zus en zwager zijn nu, wij hierna. Maar al 7 andere mensen gezien nu die ook aan bezichtigen zijn en door tuin lopen.
SimoneeM schreef:Ik hoorde het van onze aankoopmakelaar ook, dat mensen uiteindelijk uit wanhoop maar een ton overbieden, zodat ze eens wat hebben.
Het is toch idioot...
Hoewel wij ook zo’n 40k hebben moeten overbieden, zelfs in wat duurder segment...
Rienn schreef:SimoneeM schreef:Ik hoorde het van onze aankoopmakelaar ook, dat mensen uiteindelijk uit wanhoop maar een ton overbieden, zodat ze eens wat hebben.
Het is toch idioot...
Hoewel wij ook zo’n 40k hebben moeten overbieden, zelfs in wat duurder segment...
Sorry ik kom even binnenvallen. Maar wat je aankoopmakelaar zegt klopt denk ik wel. Onze buren hebben hun woning te koop gezet (2 weken geleden) ruim 50.000 euro meer dan wat wij voor onze woning in 2019 hebben betaald. De mensen die dit huis hebben gekocht hebben echt bizar (!) veel overboden, en alleen omdat ze bij eerdere woningen naast het net hebben gevist. Daarnaast gaven ze als uitleg dat de plaats waar zij nu nog wonen de woningen nog duurder zijn dan hier waar wij wonen.
Eerlijk, het is hier heerlijk wonen, fijn huis en fijne wijk, maar nooit dat ik dat geld zou hebben uitgegeven voor deze woning.![]()
Succes voor de gene die nog opzoek zijn! Hopelijk gaat het jullie op korte termijn toch lukken.
ingedebruijn schreef:Marlis schreef:Hier wordt de bezichtiging van vabdaag ook niks, denk geen schijn van kans. Zus en zwager zijn nu, wij hierna. Maar al 7 andere mensen gezien nu die ook aan bezichtigen zijn en door tuin lopen.
Ja zo'n rot gevoel.. Maar als je niet waagt win je sowieso niet. Alleen blijft het dan achteraf wel weer een teleurstelling.