Ons huis dat wij begin januari onder voorbehoud gekocht hebben staat nog steeds als beschikbaar op funda zelfs

Over 4 weken is de overdracht als alles volgens planning verloopt!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zeker omdat je zei dat je tijd op begint te raken.
en ligt een stuk verder van alles af, zeker gevoelsmatig. Maar het is wel goedkoper, en daar kunnen wel iets spectaculairs (mijn man zijn woorden
) mee doen. Daarvoor heb ik zelf ook al een ontwerp gemaakt waar we mee uit de voeten kunnen.
. Knap van een makelaar om dit soort fotos te maken zullen we maar zeggen
. Snap nu ook waarom er geen maten bijstonden. Had ik die gehad was ik niet gaan kijken. Geen enkele mogelijkheid bij iets slechter ter been om te kunnen bewegen ook. Knie doet nog zeer van de draaien die ik moest maken. Keuken 150 cm breed daarvan dus deel gebruikt voor de keuken maar dan moeten koelkast en wasmachine er nog staan die nergens anders terecht kunnen. Geeft als rest werk ruimte een 50 cm of zo. Maar die staan ook half voor zowel keuken als buitendeur dan.
door de plaatsing van de deuren kun je er ook niets anders van maken. 

Volgens mij kun je als ZZP'er wel hypotheek opnemen, daar was pas ook een nieuwe pilot mee, weet zo niet bij welke bank. Zou je even na moeten zoeken, ik dacht rabo uit mijn hoofd. Iemand die ik ken heeft daar ook als startend ZZP'er een huis mee kunnen kopen.