Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tink89

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 08:55

9003 :D Wit met een ietsiepietsie grijs. Nog niet geschilderd, dus nog geen foto. Sowieso is het onmogelijk om vanaf je computerscherm te zien welke kleur het precies is.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 09:14

Ik ga straks mooi 9010 overal op pleuren :P Ik vind wit al gauw te geel, en geel wit vind ik echt niet mooi :')

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 09:26

Ik heb 7221 wit SATIN van levis originals gebruikt.

Eens zoeken of ik een duidelijk foto heb.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 09:37

Afbeelding

Afbeelding

RAL 9003 op muren, plafond en kozijnen. Voor de kozijnen hebben we matte lak. Lijkt wat rustiger dan hoogglans.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 09:49

Ziet er heel mooi uit Plien.

Vandaag weer de bouwvakkers in huis. Zijn aan het afwerken.
Moet direct gaan bellen voor iemand met een betonfrees. Er is met geen mogelijkheid door de muren te komen en wil graag de stopcontacten naar beneden hebben.

Hopelijk kan hij nog voor maandag...

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 10:03

Afbeelding

Afbeelding

Niet zo heel duidelijk maar het geeft een idee.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 10:15

vonneke schreef:

Moet direct gaan bellen voor iemand met een betonfrees. Er is met geen mogelijkheid door de muren te komen en wil graag de stopcontacten naar beneden hebben.

Huren bij Bo-rent?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 10:18

Huren inderdaad

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 10:34

Leuk, mag ik me ook melden? Wij hebben een nieuwe woning waarvan we een maand geleden de sleutel hebben ontvangen. We hebben het huis eigenlijk helemaal kaal laten opleveren zodat we vrije hand hebben in badkamer, keuken etc.

Momenteel zijn de schilder en stukadoor bezig. De schilder doet het buitenwerk en binnen doen we gedeeltelijk zelf. De muren laten we allemaal glad stuken. In het toilet beneden en de badkamer laten we (gedeeltelijk) beton cire aanbrengen door de stukadoor. Verder gaan we het meeste zelf doen met behulp van een vriend die zijn eigen woning grotendeels zelf heeft gebouwd en echt heel netjes werkt.

Komend weekend nog wat leidingwerk in de badkamer zodat daar binnenkort de cement vloer in gestort kan worden en daarna gaan de mannen denk beginnen met het leggen van de vloer op zolder of in de woonkamer.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 10:46

Mooi Plien! :D Is 9003 warmer of kouder dan 9010?

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 10:50

Hulp nodig!

Afbeelding

Deze dressoir komt iets verder naar links tot net naast die put die je ziet liggen (deze moet regelmatig open en moet dus vrij blijven). Dan zouden we tegen de rechtse muur nog een kleerkast willen plaatsen, liefst met schuifdeuren wegens plaatsgebrek.
Waar je de muur niet ziet, maar wel het tafeltje rechts in de foto zouden we ook nog eens een kleerkast willen plaatsen.
Maar we kunnen er niet uit geraken in welk materiaal we dat best doen.

We zijn bang dat hout (wat weer een andere kleur gaat zijn als de dressoir) helemaal niet mooi gaan zijn, we hebben al gedacht aan wit (mat of blinkend) maar daar zijn we ook niet zeker van.

Iemand een suggestie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 10:51

Plien91 schreef:
[naam] schreef:

Huren bij Bo-rent?

Met dat apparaat kun je zelf niet aan de gang. Moet met een of andere waterzaag gedaan worden. Waarschijnlijk morgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 10:52

Kirrr schreef:
Hulp nodig!

[ [url=m/FVLn7I.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze dressoir komt iets verder naar links tot net naast die put die je ziet liggen (deze moet regelmatig open en moet dus vrij blijven). Dan zouden we tegen de rechtse muur nog een kleerkast willen plaatsen, liefst met schuifdeuren wegens plaatsgebrek.
Waar je de muur niet ziet, maar wel het tafeltje rechts in de foto zouden we ook nog eens een kleerkast willen plaatsen.
Maar we kunnen er niet uit geraken in welk materiaal we dat best doen.

We zijn bang dat hout (wat weer een andere kleur gaat zijn als de dressoir) helemaal niet mooi gaan zijn, we hebben al gedacht aan wit (mat of blinkend) maar daar zijn we ook niet zeker van.

Iemand een suggestie?

Een mooie witte kast van Pax, Ikea?

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 11:00

Dat was ons eerste idee.. maar ofdat echt mooi is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 11:15

tja dat weet ik ook niet. Ik zou persoonlijk naast het dressoir niets plaatsen. Dat wordt wel erg proppen.

Wanneer het om de slaapkamer gaat is het natuurlijk wat minder erg als het niet 'heel mooi' is.

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 11:37

zou er ook liever niks zetten, maar het kan niet anders.
Is de enige plaats dat een kledingkast kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 11:40

Zelf bouwen? , over de bovenkant van dressoir heen . Hmm alleen ik zie het nu voor me denk ik :P

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 11:54

Haha ik volg idd niet. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 19:02

:Y) Heel normaal voor mij _O- Praat vaker in raadsels

Vandaag eindelijk de sleutel gekregen 8-) , wat houd ik toch van mijn barbiehuisje <3 Lyts mar smûk zoals de Friezen zeggen (klein maar fijn *D )

Afbeelding

Mijn favo plekje nu al , de oude doorgang van de keuken en die spiegel wauw die is echt eindeloos . Kan ik me beste kanten zoveel beter zien , de kelder deur zit ernaast ik wou er iets van een tafeltje voor zetten . Maar de onderkant wat voor zetten ivm bange kat die zich het laplazarus gaat schrikken :(:)

Wou bijna fotospam doen maar heb nu al medelijden :P

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 09:34

Ik had een keuken besteld en omdat we een heel lastig hoekje hadden konden we t werkblad pas laten inmeten als de keuken stond. De keuken werd 5 weken na t bestellen geleverd. Toen zagen we dat 2 frontjes qua maten niet klopte zoals we hadden aangegeven. Ze snapte niet dat dat had kunnen gebeuren en er zou gratis een monteur komen om de nieuwe frontjes te plaatsen. Nu weer 5 weken later (want dat is nou eenmaal de levertijd) is de monteur hier en komt met t goede nieuws dat ze weer anders zijn! De winkel is pas om 11:00 open dus ik laat de nieuwe weer foute maar monteren, maar dat zal weer 5 weken wachten worden. T werkblad komt dinsdag en ik was zo blij dat de keuken dan af was voor mn vakantie, maar dat lukt dus niet.

Sorry voor mn lange verhaal moest mn frustratie even kwijt :o

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 14:48

Pff dat is ellendig moonsparkle. Je wil dan ook gewoon dat het af is en dan steeds weer iets anders. Balen...

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 23:34

Wij ook keuken troubles, 2 lange dagen, maar het resultaat mag er zijn. Helemaal zelf in elkaar gezet, aangepast van een afgebroken keuken.

Afbeelding

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 23:36

Mooi! Netjes gemaakt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 12:55

Heel knap!

Wij hebben de stukadoor een week verlaat ivm een bedrijfsongeval. Balen maar niets aan te doen.