Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eigenlijk nog meer, maar ik heb mijn uitkering van de kapitaalverzekering er al afgetrokken. 
Maar goed, als je op zich nog niet weg hoeft, zou ik idd lekker blijven zitten.
Heleen_B schreef:Helaas pindakaas, het huis wat wij op het oog hadden is al verkocht (had ik wel verwacht).
Heb nu alweer een andere gezien maar de tuin ligt niet op het zuiden en daarom wil vriendje niet eens kijkenDe tuin is wel diep en daardoor achterin de tuin wel erg zonnig maar dat vind ie niet genoeg
Pff pmarena, dat is een behoorlijke tijd om je huis te koop te hebben!

Daan_Ordeal schreef:Overigens ben ik ook wel benieuwd of mensen k.k. meerekenen in het wel of niet verlies maken.

, we hebben nu een tuin op het westen, van de week gemeten, tot 19u zon maar er staat helaas wel bebouwing achter ons huis. We kunnen altijd nog naar het balkon boven verhuizen met de bbq.

en idd schaduw is makkelijker te maken dan schaduw
, weet wel dat ik 's middags nu al een lekker zonnetje heb en van de zomer 's avonds ook. Ben alleen benieuwd hoeveel mijn nieuwe, hogere schuur gaat tegenhouden.
.
. Maar hij heeft enigszins ook wel gelijk, want het strand ligt inderdaad 3 straten recht tegenover mijn tuin... Maargoed, in het boekje van de makelaar staat ZW, dus dat zal het vast wel zijn
.
.
?
Er zal dit jaar vast nog iets van een zomer in NL zijn....
maar goed dit jaar moeten we nog maar even doen met een aangevreten ding.. Volgend jaar maar een nieuwe aanschaffen!
) heeft de tuin op het noord westen, maar ligt het meest richting het westen gedraaid. Vergelijkbaar als wat ik bij mijn ouders gewend was, zelfs nog iets westerlijker.
Kan niet wachten tot alles geregeld is en we in het huis zitten.
En wij werken beide overdag dus geef mij da avond zonnetje maar... draait zo in de ochtend de tuin in!