Wij hadden de biedingstermijn gemist door dat gedoe wat ik op move had. Heb wel de makelaar gebeld en gezegd dat ik wou bidden. Dat was een lager dan het hoogste bod zei hij

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sky_As schreef:Ik lees hier al een hele tijd mee, en wij zijn ook al een tijd op zoek.
Maar bij ons is het mission impossible....
Komt vooral door mij, ik wil heel graag in de huidige omgeving blijven.
Wij zoeken een huis/ boerderij met minimaal 3-4 ha er bij (liefst meer of later bij kunnen kopen). Agrarische bestemming graag zelfs.
Moeten er koeien, paarden en schapen kunnen houden.
In de buurt weten al veel mensen dat we zoeken, alleen er is al bijna niks meer bovenstaande voorwaarden, en nog minder die ook nog eens te koop komen....
Regio Noord Brabant, rondom Loonse en Drunense Duinen, maar wel kant van Drunen/ Cromvoirt etc. En niet de kant van Loon op Zand / Sprang.
Tink89 schreef:Sky-As, je zoekgebied is dan ook best klein eigenlijk, en heel gewild door de natuur in de omgeving. En de aansluiting op de snelweg. Succes!
Wij gaan woensdag weer kijken. Heel erg benieuwd, dit is echt een kanshebber volgens mij.
Doubtless schreef:Ik ben benieuwd of dat op jullie pad gaat komen
Hier komt er donderdag een makelaar langs voor een waardebepaling van het huis waar we wonen. We hebben het in 2022 gekocht en daarna e.e.a. verbouwd. Dus eens kijken wat dat gedaan heeft, dan weten we ook beter wat we mee kunnen nemen naar een eventueel volgend huis.
Luxorvalkje schreef:Het bod moest voor 12 uur binnen zijn bij ons. Bijna 10% overboden en hele goede voorwaarden. Maar binnen een uur al reactie dat het was afgewezen via een standaard mail. Daar kwam nog een mail achteraan dat mijn bod was AFGEWEZEN. Ik hoefde geen contact op te nemen. Een nieuw bod indienen kon niet en als het met de huidige mensen niet zou lukken dan zouden zij wel contact met mij opnemen.![]()
We hadden enkel een bod ingebracht via move, dus dit voelde wel als overkill
moonsparkle schreef:Wij hebben een tijdje terug voor het eerst geboden na ongeveer 10 maanden zoeken. Het hoogste bod was een ton boven de vraagprijseen troost is dat we ook niet het laagste bod hadden. Hoewel je daar helemaal niks aan hebt. Nu inmiddels meer dan een jaar op zoek. Merk dat ik het soms lastig vindt hoop te houden. We kunnen ook niet heel makkelijk bezichtigingen plannen met ons werk.
MizzMontana schreef:Oh luxor, dat lag er wel duidelijk bovenopbeetje jammer…
Wij hadden de biedingstermijn gemist door dat gedoe wat ik op move had. Heb wel de makelaar gebeld en gezegd dat ik wou bidden. Dat was een lager dan het hoogste bod zei hijniet erg dus dat we dat gemist hadden.
xIrlijn schreef:Ik val ook zomaar dit topic binnen. Afgelopen weken mede door de open huizendag meerdere bezichtigingen gedaan en zit er lekker inIk zoek een instapklare starterswoning (in mijn eentje). Vandaag een huis bezichtigd waar ik mezelf in zie wonen en blij van werd. Ik heb twee hypotheekgesprekken gehad en een derde staat gepland. Dus de mogelijkheden zijn helder.
Maar dan?! Er is een max wat ik aan vaste lasten wil betalen om ook een beetje te kunnen leven. Ik ben geneigd dat bedrag voor de woning te betalen, als ik het ervoor kan krijgen: super. Zo nee: jammer dan.
Maar als ik jullie verhalen lees (een tón overboden.. moonsparkle ik zou gek worden) krijg ik toch enige twijfel. Dan ga ik bedenken wat anderen gaan bieden en wil ik daar weer overheen bieden. En dan wordt het erg duur en twijfel ik hoe graag ik een huis wil.
Kortom: welke gedachten/overwegingen zaten er achter jullie recente biedingen?