Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 10:19

@sodera: mooie kleur muur en leuke lamp :)

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 10:22

Karin wat lief van die trap! Hier ook de trap 9010, en de plinten, en de kozijnen, en de deuren, en de muren, en, en, :D Vind het een hele fijne wittint.
Jullie vonden ehm, rood?, nogal een mooie kleur? Veel beter na de verbouwing! Zal trouwens een hoop tocht schelen nu de trap is ingebouwd.

Dat klinkt als bijna klaar Monique! Ben benieuwd naar het eindresultaat. Vond de tegeltjes al supermooi!! Misschien lees ik er overheen, voor welke kleur verf heb je uiteindelijk gekozen? Leuke blog hebben jullie trouwens!

Mooie warme kleur groen op de muur Sodera!
Die kleur kasteel oogt ook heel mooi.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 10:28

Wauw die kleur is heel mooi, Sodera! Ik heb ook een hele lichte woonkamer (ex-slaapkamer) waar de hele dag de zon op staat, dus ik denk dat het best mooi gaat uitkomen!
Een halve muur schilderen vind ik ook een leuk idee. Misschien verf ik eerst de onderste helft en kijken of dat bevalt. :))

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 10:38

Wauw wat gaat dit topic hard! En wat zie ik prachtige fotos voorbij komen! Echt heel leuk om zo een kijkje te krijgen/nemen in jullie huis.

Ik ga binnenkort (?) ook 1 of 2 muren verven in de woonkamer!
Wil ook een nieuwe bank, nieuw dressoir en een nieuwe salontafel,... maar eerst de lotto winnen dan maar, hahahahaha.

Wauw die trap was trouwens mooi geworden. Heel mooi ook die muren geschilderd!
Onze zoldertrap moet ook geverfd worden. Die "was" wit. Nu vies en vlekken enzo.
Zo'n trap van Upstairs zijn knetter duur he!!

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 10:59

Ik vind lederen trapbekleding heel erg mooi. Maar ik ben bang dat dit evengoed nog glad is en snel gaan slijten. Iemand ervaring hiermee?

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 11:01

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 11:04

Revanches schreef:
vec schreef:
Vertel de naam eens van de Facebookpagina?

https://www.facebook.com/groups/219666991782172/

Veel ideeën!

Dat is niet die die ik bedoel. Maar krijg het niet op mobiel voor elkaar een linkje te geven.
Het heet: industrieel wonen en de laatste trends

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 11:05

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 11:06

Wat een ontzettend mooie muurkleuren komen hier voorbij :+:. Krijg haast zin ook weer te gaan schilderen _O- .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 11:10

Wat gaat dit topic hard. :=

San87 ik heb nog wel een muur voor je die je verven mag :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 11:12

Rebecca schreef:

Ik bedoel in m'n eigen huis Y)(^).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 11:13

_San87_ schreef:
[naam] schreef:

Ik bedoel in m'n eigen huis Y)(^).

Het was te proberen :))

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 11:32

Revanches schreef:
Die ik noemde is ook erg geschikt en heeft ook veel ideeën!
Maar deze ook idd:
https://www.facebook.com/groups/1796068530642941/

Dan ga ik daar ook eens kijken. Ben ook lid van stoer sober en landelijk, maar die beheerder is net zo'n juf. Ik plaats niet veel, maar erger me daar echt aan. :o

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 13:33

Janine1990 schreef:
Dan ga ik daar ook eens kijken. Ben ook lid van stoer sober en landelijk, maar die beheerder is net zo'n juf. Ik plaats niet veel, maar erger me daar echt aan. :o

Nu voel ik me aangesproken -O-

:') (ook juf)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 13:43

dems75 schreef:
Janine1990 schreef:

Nu voel ik me aangesproken -O-

:') (ook juf)

:D

Ze schrijft met enige regelmaat hele epistels met regels. Waarbij ze duidelijk aangeeft dat ze bepaalde berichten niet goedkeurt om dat iemand schrijft 'me huis' bijvoorbeeld. Ik heb daar wel een hekel aan en me als bezittelijk vnw gebruiken vind ik behoorlijk beeldbepalend. Maar kom Nou, daar ga je niet een bericht om afkeuren. En dan zo'n vingerwijzend epistel schrijven. Oh dit is één van de talloze regels.

Als je een foto van je huis wilt laten zien moet het echt in de Hoffz stijl zijn als ik me niet vergis. Maar dan ga je wat mij betreft al aan het landelijke voorbij. Of ik moet er erg naast zitten hoor.

Nou Ja conclusie, zolang jij haar niet bent, hoef je je niet aangesproken te voelen. Er zijn genoeg leuke juffen :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 13:51

Ik lees stiekem al een tijd mee en vind het echt heerlijk om alle foto's te zien van jullie huizen! Nu wij zelf aan wat verandering toe zijn in ons huis, lijkt het me wel leuk om ook echt mee te komen kletsen. :D

Ik zal binnenkort even foto's maken, maar het is nu eigenlijk een enorme wirwar van van alles en daar word ik nogal onrustig van haha. Voorheen was alles donker (kleur Haags Blauw) met donkere meubels. Nu hebben we alles wit geschilderd en een lichte eettafel en wit dressoir. Dus even goed bedenken welke kant we op willen. Ook moeten we echt een nieuwe bank want dit ding is compleet smaakloos te noemen :o (Maar hij zit zo lekker).

Ben benieuwd of jullie na het plaatsen van mijn foto's later wat leuke tips hebben! (het is allemaal vrij kaal en leeg ook bij ons..)

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 14:19

ik ga ook wat actiever mee lezen... Dat doe ik al enige tijd maar nog niet gereageerd.
Wij hebben 19 februari de sleutel gekregen en gaan het weekend van 17 maart over.

Nu heeft helaas onze schilder voor zaterdag afgezegd, want die was ziek.. Meteen een goede vriend gebeld die schilder is en vanaf nu alles mag doen en in onderhoud mag houden.
Morgen middag komt hij snel beneden witten (ral 9010) en 2 wanden met camouflage green.
Ik zag op een of 2 pagina's terug ook wat testers op de muur.
Wij hadden testers van Olive green, Camouflage green en Early dew op het kaartje maar dat vonden we te blauw. Olive was voor ons te flets en we zijn voor camouflage gegaan. Ben benieuwd morgen

Verder moeten de trappen nog gedaan worden maar dat wordt wanneer hij tijd heeft en niet op spoed omdat maandag de vloer erin komt..
Wij hebben op de slaapkamer de tint blueberry dream zitten op 1 wand.
Laatst bijgewerkt door Jolandaa_ op 01-03-18 14:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 14:24

want alleen beunhazen worden ziek? :? das wel een gekke redenatie hoor :')

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 14:28

Ik redeneerde hem eerder als 'beunhaas is ziek, dus nu moet ik zelf vervanging zoeken omdat beunhaas geen bedrijf is' :j

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 14:30

de beunhaas wist op dinsdag al dat hij zaterdag ziek was.. en we moesten dus met spoed een vervanger regelen. deze kon op onze gewenste tijden.

Ik zal de zin aanpassen, zie inderdaad dat die gek geformuleerd is :')

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 16:55

Afbeelding

Wij hebben vandaag Gamma (die hebben het gemixt)/Praxis (daar hebben we het kleurkaartje vandaan) "Genoeg" op de muur gesmeerd :D Erg blij met de kleur! In het echt is hij nog iets groener, op de foto is hij iets te grijs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 17:32

Mooi Jorinda!

Wij laten dus juist nooit meer vrienden iets doen. De laatste keer was dat dag vriendschap na een volledig verpeste trap die na 2 weken de tijd hebben (wij waren op vakantie) op de dag dat we thuis kwamen rampzalig in elkaar was geflanst. Het was echt schandalig. Lijm kwam onder de pvc overal er onder uit. Stukken scheef afgesneden. Verkeerde en teveel kit gebruikt. Kans tot herstel gegeven maar ook dat bleek buiten zn vermogen te liggen. Compleet verkutte trap voor 1.000 euro. Ow echt. Als ik er aan denk voel ik weer stoom uit mn oren. En dan blijven brabbelen dat we het zakelijk moesten zien en niet persoonlijk. *waar is die middelvinger smiley* :+

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 17:35

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 17:36

Oh monique wouw!! Lamp vd Ikea?
Die houten hangkasten <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 17:37

Gaaf!! Super sfeervol! En die tegeltjes zijn echt heel tof!