In Gelderland lijkt nog niks aan de hand wat betreft onweer. Jammer, het mag van mij snel losbarsten. Wat een hitte. Op de site lightningmaps ziet het er nog niet echt bedreigend uit. Weeronline heeft het over onweer en neerslag in de middag en avond. Dat is nu. :p
Iemand enig idee wanneer Gelderland 'precies' aan de beurt is?
Hier ook voor even.. inmiddels schijnt de zon weer en is het vreselijk benauwd.. bah..
tine10
Geplaatst: 20-07-16 18:38
Vanaf 18 uur bewolkt toen nog wel wind. Nu heel erg benauwd, windstil. Werd net opgegeten door dazen bij het uitmesten. Pff, even onweer en wat regen is wel welkom.
Hier helemaal niks! op de wei zag ik dat er wat druppels gevallen waren in het droge witte zand. Dit was Code Oranje? of komt er nog meer aan? had zó gehoopt op regen. Had ik het hooi ook niet hoeven af te dekken, ben er speciaal voor naar de wei gegaan. Ook nog gestoken door een daas op me voet!
Totaal geen slecht weer gehad, het is hoogstens wat meer gaan waaien. De wind is nu gaan liggen trouwens. Wel een stuk koeler, 22 graden. We hebben lekker de hele avond de deur open gehad en het is inmiddels wat koeler in huis.