Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Popke schreef:Von, ik heb het niet in dit huis maar zodra de badkamer gedaan is zal ik het resultaat laten zien. Het staat nu op de planning voor komend jaar maar ons kennende houden we ons niet altijd aan de planningKan dus ook al dit jaar worden. Beetje kijken wanneer hubs tijd heeft want die moet het toch gaan doen. Deze zomer zit hij vol met andere dingen.
Kun je niet even een tijdelijke kraan terug aansluiten voor het water?
[***] schreef:Hallo,,
Ik kom hier even binnenvragen met een vraagje die hier wel thuis hoort volgens mij. Als het goed is krijg ik namelijk over een paar maanden een nieuwe slaapkamer. Nu heb ik hele mooie muurstickers gezien, en ik vraag me nu af of iemand in dit topic daar ervaring mee heeft? De kamer is 1.5 jaar geleden helemaal verbouwd, dus het is niet de bedoeling dat de muren worden verpest als je de sticker er af wil halen natuurlijk.En werkt zo iets ook op hout?(niet dat de verf er dan afgaat o.i.d)
Shivatjuh01 schreef:[***] schreef:Hallo,,
Ik kom hier even binnenvragen met een vraagje die hier wel thuis hoort volgens mij. Als het goed is krijg ik namelijk over een paar maanden een nieuwe slaapkamer. Nu heb ik hele mooie muurstickers gezien, en ik vraag me nu af of iemand in dit topic daar ervaring mee heeft? De kamer is 1.5 jaar geleden helemaal verbouwd, dus het is niet de bedoeling dat de muren worden verpest als je de sticker er af wil halen natuurlijk.En werkt zo iets ook op hout?(niet dat de verf er dan afgaat o.i.d)
Bij de meeste site's kun je proefstickers bestellen om te testen of ze goed blijven zitten etc
Milky_Way schreef:Dit topic vind ik zo leuk![]()
Kijk daarom al een tijdje mee in de leuke huisjes die voorbij komen.
Tijd om zelf een bijdrage te leveren![]()
Sinds kort is mijn vriend verhuisd en ik heb mijn 'woon-ideeën' (wel met zijn toestemming) op zijn huis los gelaten. De slaapkamer is al aardig aangekleed dus hier een voorproefje.
[ Afbeelding ] [ Afbeelding ]
Bed, kleed en spiegel had hij al, rest hebben we nieuw gekocht.
Koperen lamp en gloeilamp komen van Xenos, hexagoon wandbox en fotolijstjes komen van Fliging-Tiger, nachtkastje is van Ikea (gewoon opstapkrukje) en de glazen hang bol met plant zijn van Intratuin (alles van deze decoratie spullen is onder de 15 euro per stuk!)
De welkomshal in zijn huis word mijn 2e klus projectje. Zal eens wat foto's maken zodat ik daar een voor & na plaatje van heb. Ook is het plan om van pallets leuke bankjes voor op het balkon te maken.
Gloeilamp aan ziet er trouwens heel tof uit! Kijk zo:
http://i6.photobucket.com/albums/y225/skellington-jack/HT16XKGFSxbXXagOFbXI_zpshaxuoxp2.jpg
Zelf woon ik nog op mijn studenten kamer.
In de toekomst wel het plan om samen te wonen maar voorlopig vertoef ik nog even hier:
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]
Foto is genomen vanaf mijn hoogslaper, daaronder staat alleen mijn kast en computer
(mijn bank is mijn oude bed, handig voor logees en om zelf op te liggen met tv kijken haha).
En dit vind ik nou een leuk idee als alternatief voor de 'standaard' dressoir kast:
http://i6.photobucket.com/albums/y225/skellington-jack/9200000021739703_2_zpsf7xwyop1.jpg