Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daan_Ordeal schreef:Stybba ik zit voor mijn werk in die sector, zeer waarschijnlijk zal die persoon een gericht medisch onderzoek moeten ondergaan of documentatie van de behandelend arts aanleveren. Mogelijk krijg je dan premie opslag of uitsluiting. Geheel afhankelijk natuurlijk van de aard van de ziekte.
PS hoe is het met je getrokken kies?
Pinda_Dipje schreef:Pfffftr; 177.500 geboden... Makelaar was enthousiast "Dat geeft weer speelruimte waar ik mijn best voor kan doen".
Heb gezegd dat ik een reactie verwacht voor morgenmiddag 12 uur, omdat ik anders aan de slag ga met een andere woning
Hij: Oh, ben je al in onderhandeling dan?
Ik: Nog niet, maar je weet zelf dat ik we al lang op zoek zijn en nu zoonlief naar de basisschool gaat, moeten we haast maken. Je krijgt tot 12 uur morgenmiddag om het snel af te maken, en anders gaan we met iemand anders in zee.
Hopelijk dan toch onze eindprijs 180.000
Daan_Ordeal schreef:Verlies maken hoeft niet erg te zijn als je in deze tijd iets terug koopt in een hogere prijsklasse. Hoewel winst op je woning natuurlijk wel leuker isMaar de "winst" die je op de aankoop van de nieuwe woning in een hogere prijsklasse maakt compenseert dan wel het verlies op de verkoop van de eigen woning.
En anders lekker blijven zitten als je niet weg hoeft.