Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flying_Angel

Re: Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 14:47

Ja de reset knop is de menu en die rondje tegelijk ofzo, maar dat helpt ook niet.

Ik download niet, ik vraag gewoon aan andere mensne of ze de liedjes sturen.

Valentinow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 14:51

Hmm, bij mij zat ie ook plots vast en ik wou hem uitzetten en bleef op "afsluiten" staan. Uiteindelijk een naald gevonden om hem te resetten.
Erna werkte ie terug. Maar ik kan je dus niet meer helpen..;
En toch al bedankt

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 14:53

Ik heb hem al weer gemaakt, ik heb zo hard op de resetknoppen gedrukt zodat ik half mijn iPod door midden brak ( niet letterlijk ) maar hij doet het weer Haha!

Selinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 15:31

Ik sinds gisteren een Ipod nano!
echt heel fijn ding!
krijg er alleen geen filmpjes opgezet Boos!
hebben jullie dit ook en hoe los je het op?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 18:35

Misschien een heel domme vraag
Maar ik wil de lama's op mijn ipod classic 80 gb krijgen

Nu heb ik de dvd hier liggen

hoe moet ik verder? Clown

eigenlijk zelfde als Selinaa! Clown

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 19:30

heb je windows of een mac?
even googlen op "dvd to ipod converter" en er rolt wel een programmatje uit dat het kan voor de OS die je hebt.

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 07:46

Pff wéér problemen met dat poedersuiker i-tunes...ik haat dat programma. Ik wil er allemaal series opzetten dus convert ze eerst netjes van mpg naar mp4. Nou allemaal leuk en aardig alles is gewoon af te spelen maar i-tunes vertikt het om een paar afleveringen erop te zetten. Ding lijkt erg selectief te zijn...Wat doe ik fout?

CaroR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 12:20

Hey, ik heb de de Creative Zen v plus Haha!

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 17:33

Ik heb een vraag over de ipod touch;
je kunt nu een upgrade doen via itunes, zodat je 'snel en gemakkelijk' je mail kunt checken, op plaatskaarten kunt zoeken, het weer kunt kijken etc. Voor dat mail begrijp ik dat je internet nodig hebt om dat de kunnen checken.
Maar is dat netzo met het kaart lezen of weer bekijken? Want als dat zo is, dan heb je er toch niks aan want je kunt het al op internet vinden, én je hebt niet overal internet.

Weten jullie het? Clown

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 17:37

CaroR schreef:
Hey, ik heb de de Creative Zen v plus Haha!

Geweldige ding hè! Ik heb hem ook maar dan niet de Plus. *LOL*

ladynaomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 15:22

hey,

even een vraagje. bij mijn itunes heb ik afspeellijsten staan.
nu wil ik dat hij een bepaalde afspeellijst in 1 keer afspeelt
zodat ik niet elke keer een nieuw liedje hoef aan te klikken.
nou stel ik dat in maar doet hij het niet :S

wie weet hoe dit komt?

grtz ladynaomi.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 15:29

ladynaomi schreef:
hey,

even een vraagje. bij mijn itunes heb ik afspeellijsten staan.
nu wil ik dat hij een bepaalde afspeellijst in 1 keer afspeelt
zodat ik niet elke keer een nieuw liedje hoef aan te klikken.
nou stel ik dat in maar doet hij het niet :S

wie weet hoe dit komt?

grtz ladynaomi.

Je moet zeg maar even een nieuwe map maken, dat geef je een naam. dan doe je laatjes erin slepen, dan als je dan alle liedjes erin hebt. op de bovenste drukken als het goed is, gaat die dan achter elkaar door!

ladynaomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 15:35

[/quote]
Je moet zeg maar even een nieuwe map maken, dat geef je een naam. dan doe je laatjes erin slepen, dan als je dan alle liedjes erin hebt. op de bovenste drukken als het goed is, gaat die dan achter elkaar door![/quote]

aaah ok, maar ik wil juist niet alle liedjes bij elkaar. heb namelijk albums erop staan en die speelt ie niet achter elkaar af per map :S

grtz ladynaomi

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 16:51

AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!

Ik heb dus een Ipod. Nog niet eens zo gek lang, paar maanden... Er zit dus nog wel garantie op...

Maar ik deed hem vandaag uit, en wou hem later weer aandoen. Geen reactie. Als ik hem aan de pc doet, vind hij hem wel, maar ik kan er niets mee. In Itunes komt hij niet te staan. Ik krijg alleen de melding dat het apparaat sneller kan werken, maar ik kan er dus geen muziek afhalen of opzetten.

Iemand een idee hoe ik hem nieuw leven in kan blazen? Ik heb nl geen back-ups van de muziek, dat had ik komende week willen doen... Maar ja, te laat dus... Boos!

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 13:52

*Ik ga even proberen er muziek op te zetten...

Edit dit lukt dus totaal niet. Ik snap het geloof ik gewoon niet. Ik heb het al op verschillende manieren geprobeerd zoals op de eerste pagina's staat aangegeven, ik heb het al gesynchroniseerd enzo, maar ik snap niet hoe je nou je mappen/nummers erop moet zetten!

http://img183.imageshack.us/img183/8637/ipodoa4.png

Zo heb ik het nu, ik heb dus al gesynchroniseerd, hoe nu verder?

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 14:32

Een afspeellijs maken en die dan naar je speler slepen... Athans, zo doe ik het altijd...

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 17:46

eilleen333 schreef:
Een afspeellijs maken en die dan naar je speler slepen... Athans, zo doe ik het altijd...

Bedankt het is gelukt Lachen .

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 20:31

Mijn Ipod wilt nog wel is vastlopen, dan begint ie ineens vanalles te doen scrollen liedjes aanzetten, hold helpt niet en ik kan niks indrukken. Het schermpje dempt ook niet dus dan doe ik heb gewoon in mn jas en dan raken de batterijen op en laad ik hem weer op.
Maar kan ik dit voorkomen?
Ik heb het gevoel dat het komt doordat mensen nog wel is als ie op hold stond vanalles aan gingen klikken.

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 09:44

Hoi ik heb niet het hele topic gelezen maar had een vraag over de creative zen V plus;

Ik zit dus met het probleem dat ik mijn creative zen niet meer aangesloten krijg op mijn pc.
Er staat dat er een onbekend aparaat aan zit en ik kan daardoor dus ook geen nummers meer toevoegen.
Heb altijd netjes eerst de software geinstalleerd en hardware verwijderen ingetoets op de pc.
Heb al geprobeert met 5 verschillende USB kabels, geprobeert met een adapter, software heb ik 4 keer opnieuw geinstalleerd echt niks blijkt te werken!
Ooh en ik heb hem nog een paar maal gereset.
Wie kan mij helpen? want baal hier namelijk enorm van, het is een heel leuk ding, maar altijd problemen met het software, een maand geleden had ik nog een firewall probleem dit was gelukkig weer opgelost.
Helaas had ik ook een ipod maar die heeft inmiddels zijn beste tijd ook al gehad en is stuk Knipoog

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 10:14

Grappig dat jullie iTunes allemaal slecht vinden, ik vind het een godsgeschenk!
Beste programma dat er bestaat.

Sappos schreef:
Pff wéér problemen met dat poedersuiker i-tunes...ik haat dat programma. Ik wil er allemaal series opzetten dus convert ze eerst netjes van mpg naar mp4. Nou allemaal leuk en aardig alles is gewoon af te spelen maar i-tunes vertikt het om een paar afleveringen erop te zetten. Ding lijkt erg selectief te zijn...Wat doe ik fout?

Bij dat converten gewoon één voor één doen. Niet proberen meerdere filmpjes per keer in je Library te zetten, maar één voor één inladen en laten converten.

eilleen333 schreef:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!

Ik heb dus een Ipod. Nog niet eens zo gek lang, paar maanden... Er zit dus nog wel garantie op...

Maar ik deed hem vandaag uit, en wou hem later weer aandoen. Geen reactie. Als ik hem aan de pc doet, vind hij hem wel, maar ik kan er niets mee. In Itunes komt hij niet te staan. Ik krijg alleen de melding dat het apparaat sneller kan werken, maar ik kan er dus geen muziek afhalen of opzetten.

Iemand een idee hoe ik hem nieuw leven in kan blazen? Ik heb nl geen back-ups van de muziek, dat had ik komende week willen doen... Maar ja, te laat dus... Boos!

Gewoon je computer herstarten zou moeten helpen. Als mijn computer lang aanstaat en ik sluit dan mijn iPod aan, vindt hij hem ook niet.

Sunrise_ schreef:
*Ik ga even proberen er muziek op te zetten...

Edit dit lukt dus totaal niet. Ik snap het geloof ik gewoon niet. Ik heb het al op verschillende manieren geprobeerd zoals op de eerste pagina's staat aangegeven, ik heb het al gesynchroniseerd enzo, maar ik snap niet hoe je nou je mappen/nummers erop moet zetten!

http://img183.imageshack.us/img183/8637/ipodoa4.png

Zo heb ik het nu, ik heb dus al gesynchroniseerd, hoe nu verder?

Of in dat tabblad op iTunes dat op die screenshot staan "Geselecteerde muzieklijsten" aanklikken en dan de lijst die je op je iPod wil, aanvinken. Dan synchroniseert hij automatisch enkel die lijst.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 11:22

Mientjeuh schreef:
Gewoon je computer herstarten zou moeten helpen. Als mijn computer lang aanstaat en ik sluit dan mijn iPod aan, vindt hij hem ook niet.

Ik heb mijn Ipod gereset en toen deed hij het weer. Maar hoe ik hem moest resetten stond verkeerd in het bijgeleverde boekje, dus daardoor kwam ik er niet uit toen Tong uitsteken . Maar inmiddels doet hij het weer Haha! !

reentje91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 21:56

Vanmiddag was de batterij van mijn Ipod op, dus heb ik hem aangesloten met het kabeltje aan mijn laptop. Nu geeft hij echter aan als ik hem aansluit dat de batterij vol is maar zodra ik hem weer loskoppel geeft hij aan dat de batterij op is
Ik heb een ipod nano (zo'n vierkante) en heb gewoon alles goed geinstalleerd volgens mij want tot nu toe deed hij het altijd prima. Ik heb al geprobeerd om hem te resetten maar dit haalt niks uit.

reentje91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 13:32

nog steeds het zelfde probleem. Helemaal niemand die mij kan helpen. Het is echt heel belangrijk want hij doet het nog steeds niet en ik kan echt nie zonder mijn ipod Tong uitsteken.

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 13:43

Heb je het ding al gewoon een dagje in de lader laten zitten?
Wil hij wel aan, of zegt hij meteen dat de batterij leeg is met zon zwart schermpje? Al op de apple site gekeken of het een bekend probleem is ??

reentje91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 13:45

Ik op de site gekeken maar daar staat niet echt een antwoord op mijn probleem. Als ik hem aanzet zegt hij meteen dat de batterij leeg is. Als ik hem aansluit op de computer zegt hij dat de batterij helemaal opgeladen is en kan ik ook gewoon muziekluisteren enz zolang hij aangesloten is.