Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CaroR schreef:Hey, ik heb de de Creative Zen v plus
ladynaomi schreef:hey,
even een vraagje. bij mijn itunes heb ik afspeellijsten staan.
nu wil ik dat hij een bepaalde afspeellijst in 1 keer afspeelt
zodat ik niet elke keer een nieuw liedje hoef aan te klikken.
nou stel ik dat in maar doet hij het niet :S
wie weet hoe dit komt?
grtz ladynaomi.
eilleen333 schreef:Een afspeellijs maken en die dan naar je speler slepen... Athans, zo doe ik het altijd...
Sappos schreef:Pff wéér problemen met dat poedersuiker i-tunes...ik haat dat programma. Ik wil er allemaal series opzetten dus convert ze eerst netjes van mpg naar mp4. Nou allemaal leuk en aardig alles is gewoon af te spelen maar i-tunes vertikt het om een paar afleveringen erop te zetten. Ding lijkt erg selectief te zijn...Wat doe ik fout?
eilleen333 schreef:AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!
Ik heb dus een Ipod. Nog niet eens zo gek lang, paar maanden... Er zit dus nog wel garantie op...
Maar ik deed hem vandaag uit, en wou hem later weer aandoen. Geen reactie. Als ik hem aan de pc doet, vind hij hem wel, maar ik kan er niets mee. In Itunes komt hij niet te staan. Ik krijg alleen de melding dat het apparaat sneller kan werken, maar ik kan er dus geen muziek afhalen of opzetten.
Iemand een idee hoe ik hem nieuw leven in kan blazen? Ik heb nl geen back-ups van de muziek, dat had ik komende week willen doen... Maar ja, te laat dus...
Sunrise_ schreef:*Ik ga even proberen er muziek op te zetten...
Edit dit lukt dus totaal niet. Ik snap het geloof ik gewoon niet. Ik heb het al op verschillende manieren geprobeerd zoals op de eerste pagina's staat aangegeven, ik heb het al gesynchroniseerd enzo, maar ik snap niet hoe je nou je mappen/nummers erop moet zetten!
http://img183.imageshack.us/img183/8637/ipodoa4.png
Zo heb ik het nu, ik heb dus al gesynchroniseerd, hoe nu verder?
Mientjeuh schreef:Gewoon je computer herstarten zou moeten helpen. Als mijn computer lang aanstaat en ik sluit dan mijn iPod aan, vindt hij hem ook niet.