Het is hier wel de goed nieuws week

Wauw mooi huis opisop_shop

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLeoniee schreef:Jeetje…als hij een mailtje kan sturen kan hij ook wel zeggen waar het over gaat toch?? Of even bellen… Immers spannend genoeg allemaal al!Hier in eerste instantie overboden. Maar net een mailtje van de makelaar of wij maandag contact willen opnemen.. ik heb het gevoel dat de hoogste bieder het bod heeft ingetrokken..
opisop_shop schreef:Ons huis staat online![]()
Nu begint het voor ons ook spannend te worden
https://www.funda.nl/koop/harkstede-gem ... nhuizen-6/
Ginger1991 schreef:Hier zijn we ook eindelijk geslaagd! We zijn een maand geleden bij een woning wezen kijken, op zich leuk huis maar vonden hem iets te duur in de markt gezet. En rekening houdend met overbieden was dat voor ons niet waard. En we hadden toen ook al een bod op een ander huis gedaan.
Nu belde onze makelaar dat het huis nog steeds te koop stond. Er waren op dat moment ook nog anderen in onderhandeling en die hadden de vraagprijs geboden en dat ging niet door. Gisteren nogmaals wezen kijken en een scherp bod neergelegd van 10.000 boven de vraagprijs. En het is geaccepteerd![]()
Niet mijn 1e keus huis maar zeker niet verkeerd, we gaan er iets moois van maken
San_ner schreef:Wij gaan een bod uitbrengen op het huis dat we donderdag bekeken hebben. Na goed nadenken en overleggen hebben we een goed bod in gedachten.
Ik ga er niet vanuit dat we hem krijgen in deze tijd, maar meer geld dan wij gaan bieden vinden wij het niet waard, dus dan hebben we er vrede mee.
Het bod moet maandag voor 10 uur gedaan worden en in de middag nemen ze contact op met de bieders, zo spannend!
xLeoniee schreef:Hier in eerste instantie overboden. Maar net een mailtje van de makelaar of wij maandag contact willen opnemen.. ik heb het gevoel dat de hoogste bieder het bod heeft ingetrokken..
Suzanne F. schreef:horsii schreef:Hier klopt het voorlopige koopcontract niet.
Financiering zou rond moeten zijn op twee april terwijl het contract nog niet getekend is. Beetje heel kort
Dat zie je wel vaker ja. En dat terwijl het vaak wel even duurt om de financiering rond te krijgen door de drukte.
EmptyWords schreef:Op zich zijn er bij de geldverstrekkers waar ik werk geen achterstanden. Dus met 1 a 2 weken is het te regelen, mits alles in orde is.
Maar goed, er moet toch een taxatie rapport komen bijv en dat kost ook tijd
EmptyWords schreef:Op zich zijn er bij de geldverstrekkers waar ik werk geen achterstanden. Dus met 1 a 2 weken is het te regelen, mits alles in orde is.
listiglistje schreef:EmptyWords schreef:Op zich zijn er bij de geldverstrekkers waar ik werk geen achterstanden. Dus met 1 a 2 weken is het te regelen, mits alles in orde is.
Zo'n taxatierapport/waardebepaling rapport kon voortaan ook op afstand zei mijn bank (via de Rabobank).
Kosten daarvoor waren iets van 85 euro, dat scheelt een hoop geld!
smurffie schreef:Taxatie rapport kan je binnen 2 werkdagen geregeld hebben.
Maar als je zonder voorbehoud geboden hebt heeft de verkoper weinig met de financiering van doen.
Met financiering is een wettelijk termijn voor.