https://www.behangkoopjes.nl/Rasch-Sele ... gI8I_D_BwE
Edit: ik heb denk ik maar 18 per rol betaald

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prulletje schreef:Als het een koophuis was had ik de vloer zeker direct laten schuren! Maar het is huur, dus we gaan er helaas niks aan veranderen. Hij gaat inderdaad behoorlijk in de geel/oranje richting. Donkergroen op de muur hadden we al overwogen, denk dat dat best mooi kan staan. Ik zit vooral te denken qua kleur van de meubels. Mijn vriend en ik houden allebei van hout, maar veel houtkleuren zullen hier gewoon niet bij staan. Alles in het wit doen vind ik ook niet zo gezellig. Misschien toch maar meubels proberen te vinden met een vergelijkbare gelige kleur in combinatie met bijvoorbeeld zwart?
Ketly schreef:Wij zitten weer eens met een dilemma..
We hebben een mooie fauteuil gezien maar twijfelen wat we moeten doen. Of voor een van deze kleuren gaan of toch heel wat anders. Het voordeel is dat het dezelfde stof als onze bank is, maar wij twijfelen qua kleur. De groene kleur is net iets anders als onze lampjes, de goede kleur zit er wel bij maar die is dan weer niet leverbaar op deze stoel. De roze kleur vinden we heel gaaf, maar wijkt net iets af van de kleur in ons kleed. De gele neigen we het meeste naar, maar wordt het niet druk met groene lampjes, een koraalkleur in ons vloerkleed en dan ook nog een gele stoel?
[ [url=m/zpt3Ym.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vBbEHY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lbyUxc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alle kleuren bij het kleed
[ [url=m/3zGCkk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ketly schreef:We willen wel graag een fauteuil. Deze komt niet direct bij de bank te staan maar mijn man wil graag zijn eigen hoekje..
Hij komt hier te staan, dit is naast het TV meubel aan de andere kant.
[ [url=m/Ax2vdi.jpg]Afbeelding[/url] ]
prulletje schreef:Als het een koophuis was had ik de vloer zeker direct laten schuren! Maar het is huur, dus we gaan er helaas niks aan veranderen. Hij gaat inderdaad behoorlijk in de geel/oranje richting. Donkergroen op de muur hadden we al overwogen, denk dat dat best mooi kan staan. Ik zit vooral te denken qua kleur van de meubels. Mijn vriend en ik houden allebei van hout, maar veel houtkleuren zullen hier gewoon niet bij staan. Alles in het wit doen vind ik ook niet zo gezellig. Misschien toch maar meubels proberen te vinden met een vergelijkbare gelige kleur in combinatie met bijvoorbeeld zwart?