BarbaLala schreef:Nou jij hebt je kerstkaart voor dit jaar al klaar![]()
Hele mooie foto!
Haha da's een hele goeie ja!

Mer1980 schreef:Mooie foto hij is dus weer een beetje op de beenEr is inderdaad afgelopen nacht veel gevallen
Dankjewel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BarbaLala schreef:Nou jij hebt je kerstkaart voor dit jaar al klaar![]()
Hele mooie foto!
Mer1980 schreef:Mooie foto hij is dus weer een beetje op de beenEr is inderdaad afgelopen nacht veel gevallen
Mer1980 schreef:Ja fijn dat jullie toch nog een beetje samen hebben kunnen genietenals ik in de buurt zat was ik even langsgekomen, maar jullie zijn er net even 2 weken te vroeg
Ladybird schreef:Ik heb weer 3 maanden van dit topic bij gelezen vanmiddag! Wat heeerlijkik zou eigenlijk gewoon vaker bij lezen moeten, maar jou schrijfstijl is zo fijn dat je gewoon voelt alsof je lekker een paar uur een boek gelezen hebt
Echt genieten! en als ik jou zo bezig zie zou ik ook eens creativer moeten zijn! lijkt me zo leuk om dat te doen/kunnen
Silly_Woman schreef:x_Nadia schreef:Ik moet toch altijd even een beetje nadenken of je het nou over shetje of vriend hebt als je ‘Kevin’ typt
Dat had ik nou ook![]()
xXutopiaXx schreef:x_Nadia schreef:Ik moet toch altijd even een beetje nadenken of je het nou over shetje of vriend hebt als je ‘Kevin’ typt
Hahaha levert hier ook altijd leuke versprekingen opDe vriend van mijn beste vriendin heet ook nog eens Kevin, dus maakt dingen altijd erg ingewikkeld
Maar ook erg grappig vaak hahaha
Robijntjah schreef:Ik zat op de update te wachten, kan niet wachten om haar te ontmoeten
DeniseES schreef:xXutopiaXx schreef:Hahaha levert hier ook altijd leuke versprekingen opDe vriend van mijn beste vriendin heet ook nog eens Kevin, dus maakt dingen altijd erg ingewikkeld
Maar ook erg grappig vaak hahaha
Kevin heeft ook een voerbak![]()
Snow ziet er ook gewoon zo leuk uit
Mer1980 schreef:Oooh dat is een leuke update![]()
Snow is leuk
Prairy schreef:Ahhh Marsh is echt een schatje om te zienMallow ook wel maar die bruine oortjes helemaal naar beneden, zo schattig!