Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) maar dat geeft niks!

Maar deze hapt enorm snel in zand en modder en wier, een verschil van dag en nacht!

pmarena schreef:Sneu van de beestjes....toch vrij ineens is het afscheid dan daar hè...jullie zullen die malle Freggel van een Faizah best missen onderweg
Hopelijk nu weer wat meer ruimte voor de boot.
Jeetje dat pensioen is wel héél erg vervroegd dan..? Goed voor elkaar
Ik denk dat het nog best een tijd duurt voordat ik niet meer uit automatisme de korstjes voor haar wil bewaren, en naar de plek kijk waar haar mand stond als ik binnen kom.
Maflinger_S schreef:Ha, weer een update.
Ik heb je andere topics gevolgd, triest dat allebei je geliefde dieren jullie hebben moeten verlaten.
Nu weer, figuurlijk, met volle kracht kracht vooruit zodat jullie dat in de toekomst letterlijk kunnen! Ik ben niet zo’n klusser maar vaar graag een eindje mee.
Maaike_Indy schreef:Stille meelezer hier. Vind het leuk om je avonturen op de boot te volgen.
Wat een verdriet om zo snel twee van je geliefde dieren te verliezen. Je weet dat het een keer zal komen maar dat maakt het verdriet niet minder. Sterkte!
Haarbal schreef:Superleuk! Ik moest wel even bijlezen vanaf 2021 (![]()
) maar dat geeft niks!
Heel veel sterkte met het verlies van je dieren. Zo kort op elkaar maakt de klap nog heftiger lijkt me...
Maar het zal nog wel even duren voordat ik 's morgens niet meer wakker wordt met het gevoel dat ik de dieren eerst even ga voeren.