De apparatuur, wij hebben hier ook Siemens en wat eruit kwam en nu in de garage staat is ook Siemens. Ik ben er heel tevreden over. 1500 verschil vind ik over zoveel apparatuur eigenlijk nog wel meevallen. Had het meer verwacht.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
flooooo schreef:Nu hebben wij de keuze tussen apparatuur van Siemens en Pelgrim (andere opties kunnen ook maar daar gaat het voor ons tussen). Het scheelt 1500 euro op de apparatuur. Eigenlijk doen we dan toch liever Siemens wegens betere naam maar ja het is ook veel geld. Iemand ervaringen?
Malenka schreef:Tja... Ik dus wel. Het is een kwestie van geen haast hebben, heel erg veel zelf doen en creatief zijn. Het is niet zo dat ik het van vrienden of familie krijg.
Er werd me gevraagd hoe dan en daar geef ik uitgebreid antwoord op. Ik zeg ook niet dat iedereen dat kan doen of zou moeten doen.
Dit is voor mij ook gewoon noodzaak. Ik heb geen €20.000,- voor een keuken en zal daar ook niet aan kunnen komen. Dat wil niet zeggen dat ik het een ander niet gun. Ik ben blij voor iedereen die blij is met diens nieuwe keuken.
Neonlight schreef:Inmiddels zitten wij in een geschil met onze keukenboer. Dinsdag telefoontje gehad dat ze de huidige spoelbak niet onder het aanrechtblad weg kunnen halen en dat deze ook vernieuwd moet worden. Oplossing wisten ze zo niet. Vandaag weer contact gehad, moet op onze kosten....wij hebben nu de rechtsbijstand ingeschakeld. Geen idee wat het aanrechtblad kost, maar zal niet goedkoop zijn, is graniet. Rechtsbijstand zei dat we in principe het verschil van prijs van de spoelbak al niet bij hoeven te betalen. Ze moeten gewoon iets leveren wat normaal functioneel is, en anders hadden ze het moeten melden bij aankoop.
Neonlight schreef:Achterwand komt van keukenprint.nl. En de keuken van een grote (meubel)zaak die begint met een S en eindigt op ijben.
Malenka, absoluut geen verwijt en wij maken ontzettend veel zelf, maar met de prijsstijging van basismateriaal krijgen wij zoiets niet meer voor elkaar.
Neonlight schreef:Zo ziet een niet afwaterende spoelbak er dus uit.
veerledec schreef:Oven met camera?