Is wat frisjes hier, grijs flinke wind en mottige sneeuw. Ga zo honden afdraven. Goed dik inpakken met winddichte broek en warme muts. Twijfel of ik kleine hond haar jasje aandoe. Die heeft niet veel ondervacht en geen spek
Rond 10.00 uur rondje werf gelopen, maar dat was echt niet leuk de wind ging dwars door de pantalon.
gohya
Geplaatst: 17-03-18 12:48
Agossie schreef:
Het zou in het Noorden gaan sneeuwen. Dus ik naar het Noorden. Waar sneeuwt het? Juist niet in het Noorden...
Je moet naar het Zuiden,daar sneeuwt het wel en ligt er sneeuw.
Marcella
Geplaatst: 17-03-18 13:03
Sneeuw genoeg en valt nog steeds.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 17-03-18 13:05
Zo brrrr eerste plek iets uit de wind maar zonder bomen was bezet door een visser, man wilde denk ik wel erg graag bij zijn vrouw weg. uiteindelijk naar de rivier gegaan waar de wind vrij spel had, lekker uitgeraasd maar zelfs witte herder ging water niet in. Dat wil wat zeggen. Kleine dame heeft haar jas wel nodig gehad. Wind ging dwars door windbreker broek winterjas muts en handschoenen heen. Maar wel lekker.
NatasjavE
Geplaatst: 17-03-18 13:42
tootje71 schreef:
Smerig vies en ijskoud weer heb er geen andere woorden voor ... kwam net dit plaatje tegen
Ik moet zo naar mijn paard.....zit mezelf moed in te praten.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 18-03-18 09:52
Wat een wind buiten. Lijkt wel ietsje minder frisjes
NatasjavE
Geplaatst: 18-03-18 09:55
Hier is het nog steeds -3.
Die wind ja....
Dacht dat de zon zou schijnen? Die zie ik nergens.
esje01
Geplaatst: 18-03-18 10:16
Ik kom net van stal. De waterbakken weer goed bevroren. Varkens kijken van onder hun stro bed me zacht knorrend aan. Lekker baas voer..breng het even onder de dekens. De kippen scharrelen vlug hun kostje bij elkaar en kruipen dan weer dicht bij elkaar. Paarden maar weer aan de warme slobber. En ik kruip weer met de honden bij de warme houtkachel. Er is echt niets aan buiten
Ik geniet! Heerlijk vind ik het. Dik aankleden en gaan. Lekker met skibroek en capuchon op het bos in. Daar is de wind iets minder. Echt heerlijk in de zon!!