Cryptocurrency

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 23:30

KellyR schreef:
Needje schreef:
Bitvavo is ook gewoon Nederlands. En goedkoper als Bitcoinmeester.
Als je een link hebt krijg je de eerste 1000 euro die je verhandelt ook de handelskosten terug.
Voor iemand die net begint en met kleine bedragen werkt wel erg fijn vind ik.

Ik zeg niks negatiefs over Bitvavo en reageerde ook niet op het antwoord waar Bitvavo wél genoemd wordt. Ik geef alleen een andere keuze, die ik fijn vind.

Bitcoinmeester heeft 200+ coins
Bitvavo volgens mij niet meer dan 100.

SHA heeft bitvavo bijvoorbeeld niet.

Volgens mij is er niets mis met meerdere betrouwbare exchanges delen. Dan kan ieder voor zichzelf kijken wat het fijnst werkt.

Mee eens... er is niet 1 goede exchange, het is een kwestie van voorkeur en smaak en welke tools je graag hebt.

Vanuit de laatste wereldwijde verkiezingen:

Best Crypto Exchanges of 2021

Best Overall:
Coinbase and Coinbase Pro

Best for Beginners:
Cash App

Best for Altcoins:
Binance

Best Decentralized Exchange: Bisq

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 06:21

Dankjewel allemaal!

Ik moet het even gaan bekijken allemaal.
De namen zeggen wij natuurlijk niks.
Hardware en online wallet ook niet.

Ik zal denk ik meer last hebben van keuze stress dan wakker liggen :+
Ik kan nooit kiezen als ik veel keus heb.

yvje86

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 07:04

Ik vind het al moeilijk om al mijn privé gegevens van mijn ID kaart in te vullen om een account aan te maken... is dat wel veilig om die gegevens aan zo'n bedrijf te verstrekken vraag ik me dan af.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 07:18

Let vooral op dat je niet doorgesluisd wordt naar een verkeerde site. Zo heb ik perongelijk m'n gegevens (gelukkig geen id/rijbewijs) op een verkeerde site achtergelaten en hebben ze me zaterdag de heletijd gebeld met verschillende Rotterdamse nummers.. Na een mailtje dat ze moesten stoppen met bellen is t gelukkig ook meteen gestopt.

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 07:19

Het is bij bitcoin meester, maar wanneer ze id gegevens vragen word ik gelijk achterdochtig.

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 08:03

yvje86 schreef:
Het is bij bitcoin meester, maar wanneer ze id gegevens vragen word ik gelijk achterdochtig.

Ze zijn het verplicht om aan de eisen vd DNB te voldoen, deze gegevens horen daarbij.
Deze kan je gewoon veilig invullen.

Met crypto werd er natuurlijk gigantisch veel illegaal gehandeld, op deze manier kunnen ze achterhalen waar het geld vandaan komt.
Er is geen exchange meer waarbij het niet gevraagd wordt.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 08:04

yvje86 schreef:

Ze moeten wel, ivm KYC ( know your customer ) dit is vanuit de wet verplicht voor alle financiële instellingen en daar horen exchanges ook bij.
Zo lang je op de beveiligde site zit, kan het geen kwaad, je kunt ze natuurlijk ook een mail sturen met de vraag wat er met je gegevens gebeurd.
Maar zolang jij die niet afgeeft, kun je ook niet handelen...

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 08:16

Ah vandaar... Ik begrijp het. Bedankt :o

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 13:18

Zo alles vliegt in het rood.... ook bitcoin en zelfs ethereum.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 13:42

Komt wel weer goed :j

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 13:48

Dan is nu het moment om in te stappen denk ik :D .
Heb net een account aangemaakt maar duurt denk ik wel even voor het actief is bij bitcoinmeester

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 13:49

Is vaak, ik zie nu alweer allemaal groen.. Maar ik klaag nog steeds niet :D Al onze inzet is op alles al verdubbeld of meer..

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 14:10

Valt allemaal wel mee toch? Bitcoin van 58k naar 56k en ethereum van 2100 naar 1950?

Hopelijk vind Ethereum nu rond de 2000 support. Dat zou een mooi signaal zijn. Ach en zo niet hersteld dat ook wel weer. Voorlopig zijn alle signalen nog mooi bullish.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 14:49

Suzanne F. schreef:
Zo alles vliegt in het rood.... ook bitcoin en zelfs ethereum.

Gelukkig maar dat hij even terug komt, is er ruimte voor bijkopen... :Y) maar dat geeft ook een meer bullish markt aan dan wanneer hij door zou kabbelen.

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 17:24

Hoi! Ik wil me ook graag melden! Ik lees al heeeel lang met jullie mee, vind het enorm interessant en anderhalve maand geleden ben ik ook maar eens wat gaan kopen. Ik heb een vliegende start, ik begon met 50 euro aan Pundi x en dat werd in korte tijd al dik 300 euro, das best leuk dan! Ik heb ook nog wat bitcoin gekocht, niet zozeer omdat ik denk dat daar nog heel veel op te verdienen is, maar meer voor de leuk. Zojuist heb ik nog wat Cardano en Holo bijgekocht, heb wel goede hoop dat die nog een mooie stijging gaan krijgen, we gaan het zien! Vind het al superleuk om het zo in de gaten te houden. Ik ben wel meer van de lange termijn, gewoon laten staan en wel zien waar het schip strandt haha!

Ik lees me trouwens wel een beetje in, maar verder heb ik geen idee hoor, dus of ik nu op een goed moment Cardano en Holo heb gekocht, geen idee :o

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 17:59

Holo heb je in ieder geval op een goed moment gekocht wat mij betreft! :j

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 18:24

Ik vind dit super interessant, maar snap er nog niet zoveel van :+, dus ik lees eerst nog even mee.

Kan je ook geld verliezen ermee?
Als in, ik snap, je koopt bv een coin voor 100 euro, als het stijgt en je verkoopt dan heb je winst, als het daalt en je verkoopt dan heb je verlies. Maar kan het ook dalen onder 0? als in, als je een aandeel gekocht hebt voor 100 euro, je op een bepaald moment geld moet gaan betalen om die coin te houden / ervanaf te raken?
Of is dit een hele domme vraag? :+

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 18:38

Er bestaan geen domme vragen, maar nee, je kan nooit in de - raken tov je inleg. Een coin krijgt geen - waarde, dus je geld zou nooit in 'het rood' komen. Het kan wel al z'n waarde verliezen, dan is het dus €0 waard.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 06:55

Lekker zoals alles weer in het groen staat en ziet het er goed uit mbt tot XRP en de rechtszaak..

En dit is net zoiets als Bee, maar dan Pi

k stuur je 1π! Pi is een nieuwe digitale valuta ontwikkeld door Stanford PhDs, met meer dan 10 miljoen leden wereldwijd.
Moderatoropmerking:
Link verwijderd, referral links zijn niet toegestaan op bokt

Of het wat wordt.. je weet het nooit, maar niet geschoten is altijd mis :D En zolang je mee gaat in de opstartfase en het kost je niks, raak je ook niks verloren.
Laatst bijgewerkt door Sica op 09-04-21 09:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link verwijderd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 07:14

Laten we hier geen piramidespel opstarten met Pi, dan gaat straks dit topic ook op slot.
(nu nog niets waard, maar je weet maar nooit, aanmelden via mijn link, link overal delen, etc)

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 07:45

enzino schreef:
Laten we hier geen piramidespel opstarten met Pi, dan gaat straks dit topic ook op slot.
(nu nog niets waard, maar je weet maar nooit, aanmelden via mijn link, link overal delen, etc)

De Bee heb ik ook via bokt.... En met een piramide spel moet je geld inleggen wat je kwijt raakt, dit kost je niks, dus je kunt ook niks kwijtraken...

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 07:53

Yavanna schreef:
enzino schreef:

De Bee heb ik ook via bokt.... En met een piramide spel moet je geld inleggen wat je kwijt raakt, dit kost je niks, dus je kunt ook niks kwijtraken...

nee hoor... als je hoog genoeg in de top van de piramide zit, en snel genoeg uitcasht, zal je het niet kwijt raken.
Maar zulke opzetten, hebben altijd ponzi raakvlakken. Maakt ook helemaal niks uit, als je maar weet wat je doet en hoe je het doet.
Zie dat meer als risicovol gokken.
Het punt aan goede ponzi's is dat je het nooit zal herkennen als een ponzi, anders zouden ze er ook geen geld aan verdienen.

Al ben ik zelfs wel voorzichtiger over welke instanties ik mijn digitale gegevens strooi, zeker als het er uit ziet alsof ze hard hun best doen hun data opslag en methodiek te verbergen, of iig niet geheel transparant hierin zijn.
"dat kost niks" bestaat niet, het is een bedrijf met winstoogmerk, als ze het niet uit de inleg halen, halen ze het uit de data of exposure.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 08:02

Ik meen dat er een eerder topic was, of mogelijk was het een onderdeel van dit topic, waar iedereen begon met zijn link te delen om gratis coin te krijgen die mogelijk heel veel waard zou worden. Nadat iets van 40 mensen hun link hadden gegeven grepen de mods in en zijn die posts (of mogelijk het hele topic) verwijderd omdat dat niet de bedoeling van bokt is.

En misschien moet je geen geld inleggen, maar je kan wel degelijk wat kwijt raken: je privacy en mogelijk energie om je telefoon te laten draaien om te minen.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 08:07

enzino schreef:
Ik meen dat er een eerder topic was, of mogelijk was het een onderdeel van dit topic, waar iedereen begon met zijn link te delen om gratis coin te krijgen die mogelijk heel veel waard zou worden. Nadat iets van 40 mensen hun link hadden gegeven grepen de mods in en zijn die posts (of mogelijk het hele topic) verwijderd omdat dat niet de bedoeling van bokt is.

En misschien moet je geen geld inleggen, maar je kan wel degelijk wat kwijt raken: je privacy en mogelijk energie om je telefoon te laten draaien om te minen.

precies

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 08:10

enzino schreef:

Uiteraard moet je altijd voorzichtig zijn met je privé gegevens.. En las net ook op FB dat iedereen, dat was na mijn post, de kans krijgt om een munt te gaan creëren.
Maar het is idd iets om rekening mee te houden... Maar omdat die BEE link ook gepost was, dacht ik dat dit ook geen kwaad kon..