Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Neonlight schreef:Wij doen een handdoek ook hergebruiken en niet direct in de was. Maar vloer afdrogen met de handdoek? Dat is hier dus niet nodig, zowel bij bad als de douche blijft de vloer droog (denk dat de meesten zo'n inloopdouche hebben??? ). Douchekop doen we af met een ander doekje.
_classic schreef:Neonlight schreef:Wij doen een handdoek ook hergebruiken en niet direct in de was. Maar vloer afdrogen met de handdoek? Dat is hier dus niet nodig, zowel bij bad als de douche blijft de vloer droog (denk dat de meesten zo'n inloopdouche hebben??? ). Douchekop doen we af met een ander doekje.
Wij hebben inderdaad een inloop douche, waarbij de tegels van het douche gedeelte nog niet eens een centimeter lager liggen als de rest. We hebben wel een douchegordijn, maar het blijft allemaal maar een natte bende.
mrieeek schreef:Ben zelf nog even aan het kijken of ik er gebruik van ga maken (ivm recepten die ik nog wil uitproberen voor mn blog), maar ik zag 25 euro welkomakorting voorbij komen bij Hello Fresh. 3 recepten voor 2 personen waren dan nog 15 euro. Tuurlijk, het kan goedkoper, maar vond dit echt wel een goede deal!