Ik ben vanochtend naar het tuincentrum geweest... Ben helemaal gek van de kleuren!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cardy schreef:@2009: lastig is het he. Hoe je indeling nu is kan je wel lastig tv kijken, of vind je dat niet hinderlijk?
@bloembloem: ik vind dat je echt een goeie smaak hebt, alles wat je laat zien vind ik prachtig (hebbe, hebbe, hebbe haha).
Was vanmiddag in Haarlem en kwam echt een heel leuk tafeltje tegen. Het is weer eens iets anders en tafeltje was prachtig uitgesneden op het blad:
https://homestock.nl/shop/meubels/bijze ... jzettafel/
Gianti schreef:echt super bedankt!!
weet iemand hoe ribstof zich houdt? vind het echt hele mooie stof, maar ben bang dat zo snel lelijk wordt
Fee_ schreef:Ceetje_bokt schreef:Nee, ergens in Sliedrecht gekocht, maar weet niet hoe de zaak heet. Deze bank werd okk veel gebruikt in een RTL 4 programma. Maar merk?
Ik denk dat je Loods 5 bedoelt. En word gebruikt bij vt wonen.
_classic schreef:Weet iemand waar ik ergens leuke mini vaasjes/bloempotjes kan krijgen?
Ik heb laatst hele kleine cactussen van de hema gekocht, maar nu kan ik nergens leuke potjes vinden om ze in te doen.
De kleur het liefst leger/olijf groen, ijsblauw, zwart of grijs.
De hoogte van de plastic potjes waar ze nu in zitten is tussen de 5 en de 5.5 centimeter.
Dit zijn de plantjes:
[ [url=m/QH8f1M.jpg]Afbeelding[/url] ]