Eerst backup maken van chats en dan nieuwe simkaart in S7 werkt dus niet. Alles op comp geeft alleen media weer, niet de gesprekken..
Tilmar
Geplaatst: 05-11-16 20:59
Zorgen dat je een backup maakt op je oude telefoon. Dat kan ook via Google drive. En dan whatsapp op de nieuwe er af gooien en opnieuw installeren dan vraagt ie wel of je backup wil terugzetten. Ik heb ook een s7, maar geen voor geïnstalleerd whatsapp.
juudii5
Geplaatst: 05-11-16 21:04
Ik heb dus geprobeerd whatsapp eraf te gooien en opnieuw te installeren maar dat kan niet, net zoals FB omdat het er al standaard op staat.. Hij vraag ook niet voor backup niets.
Wat raar want die apps stonden er bij mij niet standaard op. En toen ik een backup gemaakt had op me oude telefoon van whatssapp gesprekken (wat die trouwens elke dag standaard doet) stonden ze ook gewoon op me s7.
juudii5
Geplaatst: 05-11-16 21:15
Bij mij dus niet.. heb net extra backup gemaakt en kaartje in s7 gedaan maar helaas niets terug..
Ik had eerst op oude telefoon backup gemaakt via Google Drive. Daarna SIM in S7 en WA starten en daar voor optie backup terug zetten en zo had ik gewoon alles weer en ben niets kwijt geraakt. Dat was migratie van S5+ naar S7.
Mag ik mij hier melden, krijg Donderdag mijn nieuwe telefoon voor de verjaardag.. En Vrijdag word mijn eigen telefoonnummer over gegooid, en daarna kan ik het gaan uitproberen.
Priscilla_90
Geplaatst: 07-11-16 10:11
weet iemand waar ik dit kan vinden. ik krijg ineens sinds een week geen meldingen dat ik een whatsapp binnen krijg zowel als geluid of als een icoontje boven in je scherm
chanicha
Geplaatst: 07-11-16 10:35
Misschien bij instellingen van je Whatsapp?
Banyu
Geplaatst: 07-11-16 11:35
Priscilla_90 schreef:
weet iemand waar ik dit kan vinden. ik krijg ineens sinds een week geen meldingen dat ik een whatsapp binnen krijg zowel als geluid of als een icoontje boven in je scherm
Bij instellingen en dan even bij meldingen kijken. Dan staan ze waarschijnlijk uit.
Kunnen jullie ook maaar naar 1 kant swappen vanaf het begin scherm? Ik kan altijd naar 2 kanten toe vegen en nu alleen nog maar naar rechts. Hoe zit dat bij jullie?
juudii5
Geplaatst: 07-11-16 23:13
Stamper schreef:
Jahoor kan hier nog wel gewoon.
Waar zie jij de knop blokkeren staan? Zie die niet bij contacten...
Geen zorgen, als je er eenmaal aan gewend bent wil je nooit meer terug naar een stomme iPhone
Siggislief
Geplaatst: 11-11-16 21:07
goldenarrow schreef:
Geen zorgen, als je er eenmaal aan gewend bent wil je nooit meer terug naar een stomme iPhone
Dat heb ik eerder deze avond ook gezegd tegen iemand, en ik wil inderdaad niet meer terug. Ben heel blij ermee, moet er zo nu en dan nog wel aan wennen. Maar de Samsung is beter te doen dan de iPhone