Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maartje_M schreef:Ons huis staat sinds vandaag ook op Funda. Ben benieuwd hoe de markt hier is, volgens mij wel aan het aantrekken maar nog niet zo snel als op sommige andere plekken
http://www.funda.nl/koop/helmond/huis-8 ... aerhof-54/
Selina schreef:Maartje_M schreef:Ons huis staat sinds vandaag ook op Funda. Ben benieuwd hoe de markt hier is, volgens mij wel aan het aantrekken maar nog niet zo snel als op sommige andere plekken
Leuk huisje.
Lijkt me wel onhandig, een open master bedroom, je wilt niet dat je kinderen binnenlopen terwijl je bezig bent.
Cerilene_ schreef:Wat spannend weer voor een aantal!
En wat een enorme prijsverschillen idd... Hier helaas ook een enorm dure omgeving. We zijn al naar een dorp buiten Haarlem uitgeweken met zoeken, want hier in een beetje leuke wijk en een huis wat niet volledig gestript moet worden is voor starters echt haast niet te doen.
De laagst geprijsde huisjes die voor ons geschikt zijn in dat dorp beginnen bij 260.000 en zijn er niet veel. Voor iets meer wel veel keuze, wel sneller weg ook, maar we moeten nog even afwachten hoeveel loonsverhoging mijn vriend zal krijgen (nu nog net uit zijn detachering overgenomen, in november verwacht hij zijn nieuwe vaste contract).
We zijn superzenuwachtig dat de huizenmarkt zo aan het aantrekken is (en dus al helemaal in deze regio). Straks is alles als we over een paar maanden/ klein jaartje concreet kunnen gaan kijken net een slagje duurder, waardoor we net buiten het net vissen...
Nicje87 schreef:Cerilene_ schreef:Wat spannend weer voor een aantal!
En wat een enorme prijsverschillen idd... Hier helaas ook een enorm dure omgeving. We zijn al naar een dorp buiten Haarlem uitgeweken met zoeken, want hier in een beetje leuke wijk en een huis wat niet volledig gestript moet worden is voor starters echt haast niet te doen.
De laagst geprijsde huisjes die voor ons geschikt zijn in dat dorp beginnen bij 260.000 en zijn er niet veel. Voor iets meer wel veel keuze, wel sneller weg ook, maar we moeten nog even afwachten hoeveel loonsverhoging mijn vriend zal krijgen (nu nog net uit zijn detachering overgenomen, in november verwacht hij zijn nieuwe vaste contract).
We zijn superzenuwachtig dat de huizenmarkt zo aan het aantrekken is (en dus al helemaal in deze regio). Straks is alles als we over een paar maanden/ klein jaartje concreet kunnen gaan kijken net een slagje duurder, waardoor we net buiten het net vissen...
Mag ik vragen waar je kijkt? Ik woon in Hoofddorp namelijk
BloemBloem schreef:Maartje, leuk huis, ik had het alleen wel wat meer
opgeruimd, vind het wat rommelig overkomen
Maar ik ben een zeikerd 1e klas![]()
Sammie schreef:Ik ook hoor. Ik ergerde mij al weer aan de witte kat midden in de woonkamer die zo voorbij komt lopen en verder op zie ik nog een kat in het venster zitten. De slaapkamer op de zolder vind ik ook niet goed uit de verf komen. Verder veel kinderspeelgoed dat makkelijk aan de kant had gekund. Evenals die tekeningen op de deur in de woonkamer. Maar ik ben dan ook een zeikerd. Ik wil strak strak strak
Maartje_M schreef:Ons huis staat sinds vandaag ook op Funda. Ben benieuwd hoe de markt hier is, volgens mij wel aan het aantrekken maar nog niet zo snel als op sommige andere plekken
Sammie schreef:Dat kan wel, maar je zal dan wel een speciale goedje moeten gebruiken dat goed tegen vocht kan.