Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Margreet schreef:Tja, ik koop iedere week nieuwe benzine hoor
xIirtJj schreef:Fiat Punto kan ik aanraden. Heb zelf een Grande Punto uit 2006 en ben echt verliefd op mijn auto. Een Alfa is leuk als je vooral heel veel verstand van auto's hebt en elk weekend tijd hebt om eraan te werken. Want dat zijn niet de allerbeste auto's.
Seat zijn ook fijne auto's.
Wij zijn nu aan het kijken voor de volgende auto in de familie ^^ Zusterlief is geslaagd voor haar rijbewijs en mevrouw wilt graag een Mini. Dus na de herfstvakantie gaan we een paar Mini's bekijken. Altijd een leuke opgave voor mij en mijn vader om naar auto's te gaan zoeken.
ikke schreef:xIirtJj schreef:Fiat Punto kan ik aanraden. Heb zelf een Grande Punto uit 2006 en ben echt verliefd op mijn auto. Een Alfa is leuk als je vooral heel veel verstand van auto's hebt en elk weekend tijd hebt om eraan te werken. Want dat zijn niet de allerbeste auto's.
Seat zijn ook fijne auto's.
Wij zijn nu aan het kijken voor de volgende auto in de familie ^^ Zusterlief is geslaagd voor haar rijbewijs en mevrouw wilt graag een Mini. Dus na de herfstvakantie gaan we een paar Mini's bekijken. Altijd een leuke opgave voor mij en mijn vader om naar auto's te gaan zoeken.
Als Alfa zo slecht zou zijn, waaom zou een dealer dan rustig een half jaar garantie durven geven op een 10 jaar oude auto?
Dat is heel simpel en heet onderhoud. Alfa is, net als Land Rover, net iets gevoeliger op juist uitgevoerd onderhoud en goede behandeling dan de meeste 13-in-een-dozijn-blikken.
Maar tegenover elke 30 jaar oude Fiat zet ik minimaal 3 Land Rovers.........
_mexx_lady_ schreef:ikke schreef:Als Alfa zo slecht zou zijn, waaom zou een dealer dan rustig een half jaar garantie durven geven op een 10 jaar oude auto?
Dat is heel simpel en heet onderhoud. Alfa is, net als Land Rover, net iets gevoeliger op juist uitgevoerd onderhoud en goede behandeling dan de meeste 13-in-een-dozijn-blikken.
Maar tegenover elke 30 jaar oude Fiat zet ik minimaal 3 Land Rovers.........
Hier zeg je zoiets. Als je goed bent met onderhoud is zo een auto prima. Nu heb ik niet het verstand om iedere week mijn motorkap open te trekken en een onderhoudje te doen. En om dat door een garagist of iets dergelijks te laten doen is dat nogal een duur grapje.
Om de zoveel tijd kijkt vader er eens naar maar die heeft ook niet veel tijd.