Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:Jeetje wat heeft dat ding veel functies zeg, dat word wennen.
vonneke schreef:Maandag wordt mijn telefoon omgeruild. Gewoon helemaal een nieuwe. Dat vind ik ook wel bijzonder...
Moet morgen enkel even bellen want dat is wel erg onhandig tussen 0800 en 1800!
liiisette schreef:Hoi allemaal,
Ik las in dit topic dat jullie het hadden over de laatste Samsung 4 update. Nu wil ik graag weten of meerdere van jullie dit hebben, sinds de update gooit mijn telefoon op de 1 of andere manier opeens mijn simkaart "eruit"(die melding krijg ik) en ben ik een poos niet bereikbaar. Als ik dan mijn telefoon pak en hem open dan staat er dat mijn simkaart geblokkeerd is en door middel van een code (die ik gelukkig wel te weten ben gekomen) kan ik hem dan ontgrendelen alleen dan geeft mijn telefoon nog aan dat er geen simkaart in zit, als ik dan zonder bij mijn simkaart te kijken mijn telefoon opnieuw opstart dan is het weer goed. Dit komt meerdere malen per week voor.
Tevens is het ook zo sinds die update dat mijn telefoon zichzelf opeens opnieuw opstart, het lijkt dan net alsof ik tegen een knopje aandruk maar ik heb hier eerder nog nooit last van gehad en nog geen nieuwe broeken gekocht dat 1 van de broeken het zou kunnen veroorzaken.
Wie heeft hier nog meer last van en weet eventueel een oplossing? Ik wordt er namelijk gewoon nu wel flauw van, ik heb Vodafone ook al gebeld hierover maar daar kon ik helaas niet zoveel mee wat hun zeiden.