Samsung Galaxy S4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 20:04

Maandag wordt mijn telefoon omgeruild. Gewoon helemaal een nieuwe. Dat vind ik ook wel bijzonder...

Moet morgen enkel even bellen want dat is wel erg onhandig tussen 0800 en 1800!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 08:26

KimD schreef:
Jeetje wat heeft dat ding veel functies zeg, dat word wennen. :')

Daar ben je zo aan gewend :)

vonneke schreef:
Maandag wordt mijn telefoon omgeruild. Gewoon helemaal een nieuwe. Dat vind ik ook wel bijzonder...

Moet morgen enkel even bellen want dat is wel erg onhandig tussen 0800 en 1800!

Ik kreeg ook helemaal een nieuwe :j

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 16:42

Mijn S4 is opgestuurd dus ik ben heel erg benieuwd wat ze er mee gaan doen.
Wel super fijn dat jullie een nieuwe gekregen hebben zeg! Waren jullie verzekerd via je provider?

TurboTinker

Re: Samsung Galaxy S4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:14

De mijne was 70% vol, en na 3u 20%, zou de batterij na 3 maand al stuk kunnen zijn?

Ik zou best een 'grotere' batterij willen, maar die zullen wel duur zijn? iemand een idee?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 15:52

Ik heb eergisteren voor mijn verjaardag een blauwe S4 gekregen :) Hiervoor had ik een S3, de batterij ging ongeveer 6 uur mee als ik niks deed. Mijn S4 gaat tot nu toe zo'n 20 uur mee.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 08:33

_R_G_ schreef:
Mijn S4 is opgestuurd dus ik ben heel erg benieuwd wat ze er mee gaan doen.
Wel super fijn dat jullie een nieuwe gekregen hebben zeg! Waren jullie verzekerd via je provider?

Ik ben verzekerd via de Phonehouse. Erg tevreden over :j

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 08:42

@blauwoogje; heb jij ook dier dure verzekering van 14.95 per maand?

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 08:48

Volgens mij wel.

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 11:29

Hoi allemaal,
Ik las in dit topic dat jullie het hadden over de laatste Samsung 4 update. Nu wil ik graag weten of meerdere van jullie dit hebben, sinds de update gooit mijn telefoon op de 1 of andere manier opeens mijn simkaart "eruit"(die melding krijg ik) en ben ik een poos niet bereikbaar. Als ik dan mijn telefoon pak en hem open dan staat er dat mijn simkaart geblokkeerd is en door middel van een code (die ik gelukkig wel te weten ben gekomen) kan ik hem dan ontgrendelen alleen dan geeft mijn telefoon nog aan dat er geen simkaart in zit, als ik dan zonder bij mijn simkaart te kijken mijn telefoon opnieuw opstart dan is het weer goed. Dit komt meerdere malen per week voor.

Tevens is het ook zo sinds die update dat mijn telefoon zichzelf opeens opnieuw opstart, het lijkt dan net alsof ik tegen een knopje aandruk maar ik heb hier eerder nog nooit last van gehad en nog geen nieuwe broeken gekocht dat 1 van de broeken het zou kunnen veroorzaken.

Wie heeft hier nog meer last van en weet eventueel een oplossing? Ik wordt er namelijk gewoon nu wel flauw van, ik heb Vodafone ook al gebeld hierover maar daar kon ik helaas niet zoveel mee wat hun zeiden.

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 11:31

Wie weet waar je beeldscherm van je S4 kan laten maken?
Gewoon bij bijv. Phonehouse ofzo?
Heb hem nu 5 maand, scherm zit vol barsten |(

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 11:36

liiisette schreef:
Hoi allemaal,
Ik las in dit topic dat jullie het hadden over de laatste Samsung 4 update. Nu wil ik graag weten of meerdere van jullie dit hebben, sinds de update gooit mijn telefoon op de 1 of andere manier opeens mijn simkaart "eruit"(die melding krijg ik) en ben ik een poos niet bereikbaar. Als ik dan mijn telefoon pak en hem open dan staat er dat mijn simkaart geblokkeerd is en door middel van een code (die ik gelukkig wel te weten ben gekomen) kan ik hem dan ontgrendelen alleen dan geeft mijn telefoon nog aan dat er geen simkaart in zit, als ik dan zonder bij mijn simkaart te kijken mijn telefoon opnieuw opstart dan is het weer goed. Dit komt meerdere malen per week voor.

Tevens is het ook zo sinds die update dat mijn telefoon zichzelf opeens opnieuw opstart, het lijkt dan net alsof ik tegen een knopje aandruk maar ik heb hier eerder nog nooit last van gehad en nog geen nieuwe broeken gekocht dat 1 van de broeken het zou kunnen veroorzaken.

Wie heeft hier nog meer last van en weet eventueel een oplossing? Ik wordt er namelijk gewoon nu wel flauw van, ik heb Vodafone ook al gebeld hierover maar daar kon ik helaas niet zoveel mee wat hun zeiden.

Hier heb ik, gelukkig, geen last van :n
Ben je er al mee terug naar de winkel geweest?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 16:50

Zojuist mijn telefoon omgeruild.

Wat een ellende. Ik kan het knopje WiFi niet verschuiven. Ik kan hem er wel naar toe verschuiven maar blijft niet hangen.

Wat kan dat zijn?

wilma12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 18:01

Dat heb ik ook gehad. Enkele keren opnieuw opstarten, en software update checken, en hij deed het weer goed de wifi inschakelaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 18:17

software update staat er inderdaad, maar ik kan dat niet zonder wifi geeft ie aan?

Ik heb hem nu weer opnieuw naar fabrieksinstellingen gezet.

Maar eens een paar keer proberen.

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 18:02

ik krijg morgen de samsung galaxy S4 active. Eindelijk weer een fijn toestel mijn S3 was kapot en had weer tijdelijk weer de samsung 1 wat een drama zeg :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 10:49

Vandaag komen ze mijn S4 weer omruilen. De WiFi was niet aan te krijgen ondanks update etc...

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 09:41

Hoi bokkers, mag ik hier ook met mijn vragen terecht over de samsung S4 mini?
Ik heb namelijk op mijn iphone bokt als link kunnen kunnen koppelen aan mijn apps. Dan hoefde ik alleen maar op het ecoontje te klikken en kwam hij bij mijn eigen berichten terecht die dan ingelogd stond waardoor ik daar meteen aan de gang kon. Is zoiets met S4 mini ook mogelijk? Het werkt totaal anders als apple haha. Maar ik begin het langzaam uit te vogelen!

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 19:50

&$%@%#((

Mijn batterij van mijn S4 is opgezwollen.
Samsung heeft erkend dat dit een probleem is, dat de accu kostenloos vervangen wordt..

Ik kom bij mijn Vodafone winkel aan om die accu te laten vervangen....
Niks hoor, ze zouden hem dan op moeten sturen en dat kan niet omdat er een kras op zit en er DUS valschade op zit.
poedersuiker.... Maar even kijken hoe ik dit af ga handelen want ik ben woedend. -:(-

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 21:08

Das klote!

Chantalsmook. Ik doe dat via ibternet explorer openen en dan is er ergens een optie dat je de tab op t bureaublad kan zetten

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 21:10

Ja, morgen maar met alleen de accu naar de winkel...
Ik heb gewoon recht op die accu, dus 'je telefoon heeft valschade dus we mogen hem niet repareren' is daardoor echt kul..

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 21:12

Is ook onzin.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 21:14

Ja, daarom..
En ik heb het kreng juist nú nodig, m'n papa ligt twee maanden in het ziekenhuis dus als hij me niet kan bereiken... :(

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 08:22

Upendo, Je kunt beter naar een samsung service punt gaan, mijn ervaring met hun is dat ze niet zo moeilijk doen om val schade.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:23

Balen upendo! Wat zijn de symptomen? ( :=)

ik ben zaterdag ook even langs de winkel geweest waar ik hem kocht.
ik heb steeds als ik ah bellen ben na en om de 1 min ongeveer zo'n piepje tussendoor alsof mijn batterij leeg is....
al vanaf het begin. Hij geluisterd.... moet ie opgestuurd worden zegt ie. Is een fout in de telefoon ofzo. Nou bizar! Ding was gewoon splinternieuw toen ik hem kreeg, en duur genoeg. Mag je toch op zijn minst verwachten dat hij zo is als het hoort.

heb hem eerst maar weer mee genomen, weinig trek om hem op te sturen eigenlijk, zoveel last heb ik er ook weer niet van :\

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 11:07

Ik heb hem laten vallen....... pfff scherm kapot......