Dat uiltje heb ik ook in mijn handen gehad. Ze hadden ook hele leuke eekhoorntjes Ik heb nu wel kleine schaapjes van de Action staan op een dienblad, samen met kwarteleitjes en rotan hartjes!
Waar komt dat uiltje vandaan? Die vind ik echt leuk
MamaMiesje
Geplaatst: 18-02-13 11:56
Marley schreef:
Ik kan ook niet onder Ikea dekbedden slapen *verwend nest* !!
Jaaa..jullie zijn echt wel verwend Ik slaap er heeeerlijk onder
Mae: erg leuke inrichting!
shantal
Geplaatst: 18-02-13 13:21
Saskia@ aha nee die zij hebben zijn de normale zeg maar. Geen idee wie zulke heeft,misschien kan je ze via een website bestellen?
Wel een leuk dekbed,maar is mij iets te druk zo op het oog. Denk als je dat op bed ziet liggen dat het er dan beter uit ziet
Ik heb hier ook een ikea dekbed overtrek geen last mee,heb er wel 1 van de action die niet lekker ligt,die geeft allemaal van die pluizen bolletjes af.
Mae@ Wat een super leuk huis Leuk gedaan ook met die vaas.
rommulus
Jazeker bestaat dat Maar als je slim bent bel even van tevoren of ze ze ook hebben en of ze je er ook accepteren als een dag klant (niet iedere vestiging doet dat namelijk) Mocht je er niet in komen geef even een gil, ik heb wel een pas
Deze is de goedkoopste die ik tot nu toe vind hihi
Zit denk ik vast wel iets tussen voor je Heb via beslist.nl gezocht.
moonsparkle
Geplaatst: 18-02-13 14:01
Bedankt voor de gordijntips. we willen wel dat het er mooi uitziet en open kan dus we gaan het niet afplakken. Zal is kijken naar velours, de raampartijen zijn wel 3 meter breed en in de woonkamer heb ik ook nog rookgordijnen nodig van 3 meter breed dus wil de prijs niet te gek maken.
Misschien eens kijken op MP ? Staat genoeg op ,maar moet net de maat en smaak zijn wat er aangeboden word.
SAKKIA
Geplaatst: 18-02-13 14:14
Oh jee 1000 Zoveel heb ik er lang niet nodig..... Ik denk dat ik maar eens in de kantine ga kijken wat voor kleur ze hier hebben en dan ga vragen of ik er wat mag hebben/kopen Wel bedankt voor het meedenken Heel lief
Hihih misschien kan je er nog wel een handeltje in maken Vond ook geen kleinere verpakkingen.
HIHIHI ja is ook meer om onder klusjes hier thuis uit te komen,moet nog afwassen en de kooi verschonen hihi maar weinig zin.
Kentaro
Geplaatst: 18-02-13 14:19
Ik weet even niet wie als laatste foto's plaatste van haar woning, maar wat leuk zeg!!
mootje, dan wachten we nog maar even in spanning af op foto's
sakkia, misschien dat je zelf een advertentie voor gezocht op MP kunt plaatsen?! Denk dat je dan eerder een reactie krijgt, dan dat iemand er een aantal te koop op aanbiedt
Inmiddels de tapijtboer aan de lijn gehad, zeer waarschijnlijk kunnen we het tapijt over de traprenovatie leggen zonder hele rare traphoogtes te krijgen...
Dat zou mooi zijn dan PSM Scheeld een hoop schuur werk enz..
Kentaro
Geplaatst: 18-02-13 14:42
Ik vind laten bekleden ook het fijnst, maar helaas niet goedkoop zeker een open trap is kostbaar. Wel fijn dat het kan!
__PSM__
Geplaatst: 18-02-13 14:43
Absoluut.. Kost wel een hoop extra geld.. Gelukkig beseft vriendlief ook dat t dan uiteindelijk ook is zoals we het zelf t mooist vinden...
Kentaro
Geplaatst: 18-02-13 14:49
Precies! Wij hebben nu nog even niets met de trap gedaan, dan kunnen we even doorsparen en het dan gelijk goed laten doen. Ik vond de foto van de geschilderde trap (grijs met wit) eerder in het topic ook mooi, maar vloerbedekking heeft m'n voorkeur.
SAKKIA
Geplaatst: 18-02-13 14:50
Maar is misschien wel een klusje waarmee je nog even kunt wachten?
Zo functioneert onze badkamer uitstekend Alleen is de kleur niet helemaal de juist
We kunnen wachten met de trappen, maar de vloerbedekking kopen we nu toch al... Dus dan maar gelijk goed en alles bekleden...
MamaMiesje
Geplaatst: 18-02-13 15:14
Zo hèhè...ik heb twee dagen besteed aan het sorteren/opruimen/weggooien van de explosie die speelkamer heette .... Mijn god zeg... Nu alleen nog ff stofzuigen en de trap dweilen en dan is het klaar...pffff rotkinderen Onderaan die trap/in het trapgat heb ik trouwens ook net een gordijn opgehangen; er komt heel veel kou van onder uit het huis, dus dat hopen we zo een beetje tegen te gaan