Hallo dames, mag ik hier (in elk geval) tijdens Christmastime meebabbelen? Ik ben lichtelijk kerstverslaafd en richt zowel m'n huis binnen als buiten in. Buiten heb ik achter het prieel al kerstig ingericht en voor alleen lampjes in de laurierboompjes. En komend weekend het huis en de week erop de kerstboom. De eerste mooie kransen heb ik hier al voorbij zien komen.
Time2Tri
Geplaatst: 03-12-12 20:14
Hier staat de kerstboom sinds zaterdag , en ben al wat bezig geweest met verdere kerstdeco .Zal straks wel foto,s uploaden en plaatsen .
@MargreetW ...babbel maar mee , en show us your pics ....
Margreet, jouw huis is sowieso Mae, wat een heerlijk plekje zo! Kaygee, balen van het riool! De woonkamer ziet er echt strak uit! Mooi zo die grote lamellen bij het grote raam Spekkie, gave vloer! Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als hij ligt!
Vriendinnetje heeft de kerstboom al staan... Ik ga dit weekend denk ik aan de slag En ik ben zo blij met mijn kleed!
Dankjullie Mootje zijn paneel gordijnen! En riool is opgelost! Zat heel veel vet in... Ik spoel nooit vet door, dus waarschijnlijk ook nog cadeautje van vorige bewoners.
Kentaro ik heb m hoor! Je ziet het niet zo goed maar hij staat in het midden op de vensterbank.
Mooi met die lichtjes shantal!
Ik heb ook helemaal zin in kerstversiering, maar heb helaas een half maandsalaris moeten investeren in reparatie cv ketel en ontstoppen riool. Dus ik doe maar geen boom dit jaar. Heb wel Christmas jars gemaakt en heb een kerststukje staan. Maar ga er verder niet meer in investeren
Zo ik ben zo goed als klaar met kerst hihihi. Ik wilde eerst groene takken op me dressoir maar dat gaat niet meer passen, heb nu me kerst dorpje er staan(moet alleen nog de poppetjes kwijt) en toch maar een kleine kerstboom(moet alleen nog batterijen kopen) En heb nog een nieuw dienblad bij de action vandaan(erg leuk en maar 1,60 ofzo ) en die versiert met verschillende grotes aan ballen, en een slinger met kralen en lampjes. En dan me kransen die op de vensterbank liggen.
wel gezellig zeg als ik al die kerstdingen zie... ik ben nog in dubio of ik het wel zou versieren...dochterlief is de 21ste december jarig en dan wil ik het graag versieren met wat slingers....kijk wel hoe ik het in het vat ga gieten
Ik denk er over om m'n complete buffetkast leeg te scheppen (is ook wel weer nodig Moet echt dingen gewoon wegsmijten) en die weer helemaal in te richten met kerstspul. En dan dit jaar eens geen boom.
Raponsje
Geplaatst: 03-12-12 23:17
Kaygee: Leuk geworden! Hoe is jouw tv meubel in 't echt? Is van Ikea toch?
Ik ben meubels aan het bestellen voor ons huis maar kan / wil niet naar Ikea nu. (Kerst drukte + been in t gips), is het meubel net zo mooi in 't echt als op de foto? Ik ben opzoek naar een Ikea stuk wat oogt als "massief". Omdat ik hem in het zwart / donkerbruin wil weet ik het nog niet, ik vind de licht houten versies altijd beter ogen dan de zwarte die zien er op de 1 of andere manier snel goedkoop uit.
We wilden de kerstboom opzetten in onze tijdelijke flat maar de nep boom had helemaal geen standaard. Ook geen zin om voor dit huis een boom te kopen en dan weer 70 kilo aan boom mee te tillen naar het andere huis dus dit jaar geen boom.
Volgend jaar ga ik dus extra hard aan de kerst versiering met een kerst stadje met electrische trein, grote besneeuwde boom en een heleboel denneappels en zooi.
Nu ga ik dus van jullie kerst versiering genieten.
Planten staan links in vensterbankje en heb een yucca naast de openhaard staat. Krijg van mijn moeder 2 grote potten met groen voor in de vensterbank
Gezellig shantal! Blad met die ballen is leuk!
Mm kerstkast! Ook leuk! Is je kratjes tafel al af?
Raponsje, meubel is best flut fineer ligt er vrij gauw af. Hij is niet zo hondbestendig, onze pup heeft er op liggen kauwen. En onze dochter heeft 1000x de lades open en dicht gedaan dat werkt nog wel prima. maar goed wij hebben een vrij bewegelijk huishouden. Denk dat ze in een rustig huishouden wel lang netjes blijven.
Kentaro
Geplaatst: 04-12-12 00:10
O dames, wat zijn jullie erg....... Vind kerstversiering fántastisch, maar niet voor 5 december!
kaygee, wat fijn dat je hem nu toch hebt!! Had het al in het Action topic gevraagd, maar hij is niet (meer) leverbaar daar. Wat achterlijk van je riool zeg!! Wie gooit daar nu in vredesnaam vet in?!?!? Maar goed, jij zit er mooi mee.
oh marley, die badkamer!!! Maar goed, ga voorlopig nog even met mijn nieuwe doen...
ohhhh ik vind het ook helemaal niet leuk om alle kerstversiering te zien.. dit is de eerste keer dat ik mijn eigen plek heb die ik zou kunnen versieren.. maar ik vertrek 13 Decmber naar Australie en kom pas halverwege januari terug.. Dus ik mag van mezelf echt niets in huis gaan halen voor kerst
Kentaro
Geplaatst: 04-12-12 00:16
Dan zou je er nog 8 daagjes van kunnen genieten.... (wat klinkt dat gaaf troudens!!)
haha jaaa, maar de zooi is zo duur ook en heb mijn geld hard nodig. Ja heb ik er ook echt zin in vriendin is een half jaar aan het backpacken en ik ga haar een maand opzoeken(kon niet langer vrij krijgen met werk). Maar wel heel gek kerst/oud&nieuw daar!