Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rebekkaa schreef:Ik ben naar aanleiding van dit topic ook weer even geweest, ik heb de reinigingsdoekjes gekocht. Er waren 3 soorten, ik heb zo'n zakje met een klepje erboven. Die leek me het fijnst, ik moet 'm nog even testen! Ze kostten €0,89. Toen heb ik de mascara gekocht, en die bevalt me goed. Niks geen gekluns, gewoon een prima mascara voor een goede prijs van €0,99!
Mandy517 schreef:rebekkaa schreef:Ik ben naar aanleiding van dit topic ook weer even geweest, ik heb de reinigingsdoekjes gekocht. Er waren 3 soorten, ik heb zo'n zakje met een klepje erboven. Die leek me het fijnst, ik moet 'm nog even testen! Ze kostten €0,89. Toen heb ik de mascara gekocht, en die bevalt me goed. Niks geen gekluns, gewoon een prima mascara voor een goede prijs van €0,99!
Moet ook nog een nieuwe mascara hebben, van de week maar eens even naar op zoek
iiAMKAYLEiGH schreef:Op stal gaan we sinterklaas vieren,
nu moet iedereen een cadeautje kopen rond de 5,- en het moet voor iedereen kunnen,
aangezien je nog niet weet voor wie het is.
Wie weet iets leuks ?
mieske schreef:Mijn dochtertje was vanmiddag in tranen omdat haar Hello Kitty brood trommel kapot was...
Dus ging ik vanmiddag op pad naar de action om een nieuwe te kopen.. Zijn ze op
Kind weer in tranen
Suus__ schreef:Ik ben op zoek naar een draadloos oortje waarmee ik via de laptop mee kan skypen, hebben ze iets in de Action?
Zag iets staan over een bleutooth oortje, werkt dat ook met de laptop?
carmenbrum schreef:Heeft de Action nog leuke vesten?
Had toen zo'n zwart vest met capuchon (?) gehaald in de aanbieding voor €4.
Die waren er in rood zwart paars en grijs.
Hebben ze die nog? Dan haal ik ook nog een grijze
Of hebben ze nog andere leuke vesten met ong. zo'n model?
Zoek nog een leuk vest