Ongetwijfeld, maar ik lig liever goed op een bed van 900 euro dan slecht in een bed van 4000. Ik heb hem nu ruim een jaar en totaal geen klachten. Zelfs de grootste probleemmakers vinden het een fijn bed.
Dit bed schuiven we gewoon door als logeerbed. Koop er nog een dekmatras bij dan denk ik. Dan is het wel goed voor die paar keer dat er ooit iemand blijft slapen.
Dat is wel vervelend Jac. Ik heb zelf vrij snel last van mijn rug maar hier iig niet van. Heb bij mijn zus op Swiss Sense geslapen en dat was voor mij absoluut geen succes. Heel persoonsgebonden dus. Scheelt ook wel dat ze beter in de ontwikkeling zijn geworden lijkt mij.
Ach ja, ik ga eerst maar eens bedenken wat voor soort bed we willen..... lattenbodem/boxspring/traagschuim etc. etc. Moet maar eens op zoek naar een goede winkel met goede adviseurs haha.
Kentaro
Geplaatst: 29-08-12 16:32
Wij hebben er inderdaad wel een dekmatras bij, misschien dat dat scheelt?!
Succes! Het nadeel is dat waarschijnlijk een adviseur van traagschuimmatrassen, absoluut die aan zal raden enz.
LovingTweety
Geplaatst: 29-08-12 16:33
Idd! En veel testen.
Beste boxspring Wat is de beste boxspring uit de test? De testresultaten laten zien dat:
prijzen uiteenlopen van €500 tot €8.000. Eén van de 2 beste boxsprings uit de test is één van de goedkopere modellen.sommige boxsprings niet aan te bevelen zijn voor rugslapers en andere niet voor zijslapers; prestaties bij de levensduurtest behoorlijk uiteenlopen.
Dit staat op de site van de consumentenbond. Denk dat Auping dan de duurdere is en IKEA degene die ze bedoelen met goedkoper model.
manzano
Geplaatst: 29-08-12 16:33
Kentaro schreef:
Wij hebben er inderdaad wel een dekmatras bij, misschien dat dat scheelt?!
Succes! Het nadeel is dat waarschijnlijk een adviseur van traagschuimmatrassen, absoluut die aan zal raden enz.
Ja, dus moet ook naar een winkel met groter assortiment
Ik moet gewoon m'n ouders eens het huis uit schoppen. Die hebben net een M-line gekocht. Kan ik die testen (en ze hebben ook nog 2 verschillenden per persoon, dus ik moet minstens 2 nachten blijven haha).
Kentaro
Geplaatst: 29-08-12 16:36
Geef je ze een weekendje weg onder het motto voor de goede zorgen
Ik heb een ikea (hoe kan het ook, Zweden..) boxspring en ben er erg te vrede over, slaap er beter op dan op de meeste dure bedden!
Ik ga dit topic weer even verder volgen, ga mijn slaapkamer verbouwen (is nu nog een kinder kamer van de vorige bewoners). Zit vooral nog met de kleuren, moet licht zijn (ivm hele korte dagen in de winter), maar ik hou helemaal niet van wit. Overigens heb ik een hekel aan de typische Zweedse inrichtingen (super druk).
Dus ik volg even!
TeeGee
Geplaatst: 29-08-12 16:44
Ik heb op een Tempur gelegen en ik vond het echt verschrikkelijk! Daarna ook op Jenssen, Eastbord, Pullman gelegen maar toch voor de Auping gegaan. Ik krijg een soft en mn vriend een medium.
Doe je er dan nog een dekmatras over zodat het 1 geheel is??? Of kan dat in ieder geval??? Ik heb namelijk een gruwelijke hekel aan 2 1pers. matrassen
Kentaro
Geplaatst: 29-08-12 16:47
Quir, wij hebben een emmer wit laten mengen met een heel klein beetje lila. Geeft echt een hele mooie lichte kleur op de muren!! (absoluut niet een 'zoetsappig' zooitje )
Wij hebben 2x een 1 persoonmatras en het dekmatras is 1 geheel.
Ik ben aan het rond kijken in winkels en kreeg deze week het Ikea boek binnen, nu heb ik eigenlijk nooit iets bij Ikea gekocht maar vind dat ze wel altijd leuke dingetjes hebben.
Zien Ikea meubels er echt zo uit als in de catalogus of oogt het in het echt wat meer gammel?