Samsung Galaxy S III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 22:58

Blacky, die van mij heeft ook problemen met Wifi. Hij blijft er eventjes op en dan is de verbinding soort van weg. Signaal sterkte is sterk zegt mijn telefoon maar hij blijft maar scannen! Heel irritant. Dus internet eraf en na een paar seconden er weer op en dan gaat het een paar seconden goed en dan begint het gedonder weer. Maar de telefoon van mijn zusje heeft het ook soms en haar laptop ook. Dus ik weet niet waar het aan ligt. Binnenkort maar even iemand vragen..

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 00:53

Glossi schreef:
Blacky, die van mij heeft ook problemen met Wifi. Hij blijft er eventjes op en dan is de verbinding soort van weg. Signaal sterkte is sterk zegt mijn telefoon maar hij blijft maar scannen! Heel irritant. Dus internet eraf en na een paar seconden er weer op en dan gaat het een paar seconden goed en dan begint het gedonder weer. Maar de telefoon van mijn zusje heeft het ook soms en haar laptop ook. Dus ik weet niet waar het aan ligt. Binnenkort maar even iemand vragen..

Nee, het is niet dat ik geen verbinding kan maken of dat ie moeite heeft met verbinding maken. Mijn tablet zorgt ervoor dat het hele Wifi systeem hier in huis crashed waarna we het modum enzo moeten reset-en :')

xkimmx

Re: Samsung Galaxy S III

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 09:33

Mijn S3 loopt de laatste tijd erg veel vast en is onwijs sloom, heb al apps en veel whatsap-gesprekken verwijderd. Jullie nog tips om hem sneller te maken? Moet ik hem leeg halen en dan alles opnieuw erop zetten of?

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 13:55

Ik heb een nieuwe versie van gmail erop staan op mijn s3. Met gekleurde icoontjes bij ieder mailtje iemand een idee hoe ik dit weer naar het oude terug krijg?

Mijn s3 is soms ook wat langzaam ik doe regelmatig de home knop ingedrukt houden en even de buffer leegmaken

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 14:15

Bedoel je daarmee dat RAM? Of gewoon apps die open staan? Ik sluit altijd meteen me apps dus heb er altijd hooguit 1 open staan. Heb net RAM geheugen even geleegd en stond dat er 14 apps nu gesloten werden en hielp wel! Op Facebook laadde alles veel sneller dus moet ik vaker doen!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 15:29

Gisteren een Android update gedaan en nu krijg ik elke keer geluid als ik een foto maak, heel vervelend maar ik kan het nergens instellen?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 23:27

Sinds gister had ik ineens een icoontje van searchmobile op mijn telefoon. Kon hem niet bij aplicatiebeheer vinden dus icoontje ingedrukt gehouden en naar de prullenbak gesleept.

Wat ik iritant vind is dat als ik een nieuwe internet pagina open hij nu automatisch op searchmoboleonline.com komt te staan. Eerst was dat google. Ik wil google terug als hoofdpagina. Weet iemand hoe je dat kunt instellen?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 23:33

xkimmx schreef:
Bedoel je daarmee dat RAM? Of gewoon apps die open staan? Ik sluit altijd meteen me apps dus heb er altijd hooguit 1 open staan. Heb net RAM geheugen even geleegd en stond dat er 14 apps nu gesloten werden en hielp wel! Op Facebook laadde alles veel sneller dus moet ik vaker doen!

Bij mij werkt dat niet. Als ik een minuut later naar RAM beheer ga staan ze er allemaal weer tussen. De Apps blijven draaien op de achtergrond.

Wat ook werkt is regelmatig (of iig minstens 1x per week) je telefoon uit doen en later weer aan. Dus niet opnieuw op starten maar dat hij echt even uit is. Voor computers is dat ook beter. Is mij aangeraden in de telefoon winkel. Als ik dat regelmatig doe blijft mijn telefoon sneller.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 01:37

Glossi schreef:
Sinds gister had ik ineens een icoontje van searchmobile op mijn telefoon. Kon hem niet bij aplicatiebeheer vinden dus icoontje ingedrukt gehouden en naar de prullenbak gesleept.

Wat ik iritant vind is dat als ik een nieuwe internet pagina open hij nu automatisch op searchmoboleonline.com komt te staan. Eerst was dat google. Ik wil google terug als hoofdpagina. Weet iemand hoe je dat kunt instellen?

Internet -> Menu knop - Instellingen -> Algemeen -> Startpagina instellen

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 16:22

Misschien dat iemand hier het weet, met Google kom ik er niet echt uit.

Ik heb voor iedereen dezelfde beltoon ingesteld, ook voor berichten. Nu is het zo dat bepaalde mensen geen geluid geven, zowel de beltoon als bv whatsapp geeft geen kik. De melding zelf komt wel gewoon binnen maar dus zonder geluid. Nu heb ik overal al gezocht of er een volumeregeling is die je kan instellen voor 1 persoon, maar niks te vinden. Ook heb ik de tonen veranderd maar hij blijft hetzelfde doen... Nu heb ik iedere keer een boos vriendje omdat ik zogenaamd geen antwoord geef :') Weet iemand hoe dit kan? Ik heb in eerste instantie zelf niks ingesteld, hij is dit van de ene op de andere dag gaan doen.

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 16:54

Ik zit te twijfelen of ik een S3 zal nemen of een HTC One X. Zouden jullie de S3 aanraden? Of zou je zeggen; neem een andere telefoon?

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 17:14

Ik gebruikte op mijn S3 altijd de navigatie zon blauw icoontje soort V vorm. Die is ineens verdwenen? Bij een vriendin ook

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 17:30

Apps verdwijnen bij mij ook, ruzzle is ook kwijt :=

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 20:48

Die ben ik ook kwijt!

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 23:18

Komt door de updates. Google maps is nl ook helemaal vernieuwd, net alsdat je nu bijv hangout hebt ipv god mag weten hoe het daarvoor heette...

chantal_bel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 06:54

die routeplanner is maps geworden. werkt super hier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 17:27

Kan je trouwens de flits van je telefoon ook als lamp gebruiken?

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 17:46

je kan een aparte lamp erop zetten Apps --> Widgets en dan Hulplamp slepen naar je hoofdscherm

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 17:49

kYliieJ schreef:
je kan een aparte lamp erop zetten Apps --> Widgets en dan Hulplamp slepen naar je hoofdscherm

Dat zocht ik +:)+

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 17:53

Erg handig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 17:55

Klopt als ik in het donker iets zoek , zocht me suf maar stond weer op zo'n plek :')

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 18:09

takkie_muis schreef:
kYliieJ schreef:

Dat zocht ik +:)+

Thanks, die zocht ik ook! _/-\o_

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 23:05

Zouden jullie deze telefoon aanraden? Ik heb momenteel een Galaxy S Plus (nu bijna 2 jaar oud) en die
begint kuren te krijgen (uitvallen), maar ik vind het echt een heerlijke telefoon dus ik wil sowieso weer
een Samsung, de S4 vind ik dan weer wat duur worden. Zijn jullie nog tevreden of vinden jullie het maar
een rotding? :D

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 23:44

I <3 my Galaxy S3!!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 10:38

Haha dat is goed om te horen!