Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Glossi schreef:Blacky, die van mij heeft ook problemen met Wifi. Hij blijft er eventjes op en dan is de verbinding soort van weg. Signaal sterkte is sterk zegt mijn telefoon maar hij blijft maar scannen! Heel irritant. Dus internet eraf en na een paar seconden er weer op en dan gaat het een paar seconden goed en dan begint het gedonder weer. Maar de telefoon van mijn zusje heeft het ook soms en haar laptop ook. Dus ik weet niet waar het aan ligt. Binnenkort maar even iemand vragen..
xkimmx schreef:Bedoel je daarmee dat RAM? Of gewoon apps die open staan? Ik sluit altijd meteen me apps dus heb er altijd hooguit 1 open staan. Heb net RAM geheugen even geleegd en stond dat er 14 apps nu gesloten werden en hielp wel! Op Facebook laadde alles veel sneller dus moet ik vaker doen!
Glossi schreef:Sinds gister had ik ineens een icoontje van searchmobile op mijn telefoon. Kon hem niet bij aplicatiebeheer vinden dus icoontje ingedrukt gehouden en naar de prullenbak gesleept.
Wat ik iritant vind is dat als ik een nieuwe internet pagina open hij nu automatisch op searchmoboleonline.com komt te staan. Eerst was dat google. Ik wil google terug als hoofdpagina. Weet iemand hoe je dat kunt instellen?