Blokker heeft ze ook wel.eens voordelig. Die schijnen hun werk wel vol te houden.
Kimmikky
Geplaatst: 30-11-11 12:01
zag vinyl handschoentjes! had net een doos ergens gekocht voor 9......... http://www.action.nl/products/view/id/5 ... telistid/1 perfect voor alle klusjes waarbij je je handen niet vies wil maken (teren, benen kleien, etc)
ha ha. Daar heb ik dus ook ervaring mee! Heerlijk de drink bak vol met stront. Vind de shampoo met de pomp erop ook super om de paarden te wassen. De glitters blijven ook mooi zitten op de paarden.
Wat is er nu leuk om te kopen bij de Action rond 1,50 voor een 19jarige? We hebben lootjes getrokken en nu zit ik 1,50 onder m'n budget
Iets om waxinelichtjes in te doen? Een gezellige kerstversiering iets? Of alvast iets voor de uitzet? (glazen/etagiere(desnoods met pepernoten dr op)etc.)
Dat zijn wel leuke ideetjes ja! Iets voor de uitzet is nog niet handig, ze begint net aan een studie en wilt de komende jaren nog studeren en voorlopig nog thuis blijven wonen. Zal straks eens bij de Action gaan neuzen
Ik ben net bij de action geweest, zag ineens Discovery DVD's liggen over bedreigde diersoorten, voor maar 1.49 euro. Ben docent dierverzorging, dus het is vast leuk voor in mn lessen.
Ik heb de gorilla, olifant, krokodil, panda en neushoorn, maar kan iemand mij vertellen of er nog meer diersoorten bij deze serie horen?
Donna_
Geplaatst: 30-11-11 18:26
marjan1986 schreef:
ik koop er altijd glitters voor op wedstrijd shampoo en verlichting voor in mijn zadel kast.
Glitters voor op wedstrijd? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Aight
Geplaatst: 30-11-11 18:33
Donna_ schreef:
marjan1986 schreef:
ik koop er altijd glitters voor op wedstrijd shampoo en verlichting voor in mijn zadel kast.
Glitters voor op wedstrijd? Wat moet ik me daarbij voorstellen?