Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Konstantine schreef:Hallo!
Heeft iemand van jullie tips voor het zo functioneel mogelijk inrichten van een klein kamertje (6,8 m²) en voor leuke kleurcombinaties die het wat ruimer doen lijken?
Het is nu echt een ongelooflijk lelijke donkere kleur, maar ik wil graag vrolijke kleurtjes
Invisible schreef:Jammer dat deze niet bij mij in de buurt is.. Wat een leuke winkel zeg!Zijn jullie weleens in de http://www.woonexpress.nl/ geweest?
Soortje ikea, maar dan leuker (vind ik)
Jargeau schreef:@Konstantine, pff dat is wel een heel klein kamertje. Hoef je er alleen te slapen of moet je er ook studeren, tv kijken, eten enzo? Ik zou het persoonlijk bijna helemaal wit maken. Eventueel 1 muur in een kleur, maar zou snel bang zijn dat het dat klein zou maken. Ik zou dan wel een lichte kleur kiezen. Misschien is het handig om er een hoogslaper in te zetten, dan kun je eronder een bank of buro zetten. Bij ikea hebben ze vaak leuke en handige oplossingen voor zulke kleine ruimtes. Inklapbare/schuifbare tafels ed. Daar kun je ook een hoop ideeen opdoen. En ik zou indien mogelijk eens kijken bij je huisgenoten hoe zij dit hebben opgelost tenminste als ze dezelfde grote kamers hebben.