Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
asjemenou schreef:Die stickers van de karwei, als je daar bv laminaat voor koopt, gelden ze dan voor alle pakken laminaat die je wilt, of voor 1tje?
SaNNeS88 schreef:asjemenou schreef:Die stickers van de karwei, als je daar bv laminaat voor koopt, gelden ze dan voor alle pakken laminaat die je wilt, of voor 1tje?
Zie het 2de punt: http://www.karwei.nl/algemene-voorwaard ... -stickers/
Relaxed schreef:Hihi alsjemenou, dat heb ik me ook al afgevraagd.. Maar er staat echt per artikel en dat is volgens mij dan dus voor 1 pak..
Wij gaan voor boven voor laminaat van Ikea, 6 euro/m2Beneden moeten we nog ff kijken..
Rebel_Jits schreef:Relaxed schreef:Hihi alsjemenou, dat heb ik me ook al afgevraagd.. Maar er staat echt per artikel en dat is volgens mij dan dus voor 1 pak..
Wij gaan voor boven voor laminaat van Ikea, 6 euro/m2Beneden moeten we nog ff kijken..
Vergeet de ondervloer nietDie zijn schreeuwend duur. Je kan misschien ook wel folie nodig hebben, heb je dat al uitgezocht?
Ir111 schreef:Wat voor ondervloer bedoel jij RJ?
Ik heb alleen een rolletje folie gekocht toen, dat kost niet zo veel toch? En kwam goed van pas bij de verhuizing een paar jaar later, heb ik alle keukenspullen in ingepakt.