Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

vonneke schreef:Ik vind de 4gs 0,0 meerwaarde hebben of ben ik de enige?
Polivy schreef:[naam] schreef:Ik vind de 4gs 0,0 meerwaarde hebben of ben ik de enige?
Nee hoor. Alleen het snellere zou ik nog kunnen waarderen, maar verder...
Vooral dat Seri zie ik echt nog niet gebeuren, maar misschien heb ik het mis. Praten tegen je telefoon blijft toch raar, als je ook zo met een kleine handeling een app kan activeren. Je kunt ook praten tegen je MacBook, maar wie dat nou doet.... En dan nog de (frustrerende) foutmarges... Misschien ok als je rustig en duidelijk praat in een rustige omgeving, maar als je op een druk station of festival staat of je zit op de fiets... Ik weet het zo net nog niet. Maar goed, laat ze me maar ongelijk bewijzen.
vonneke schreef:Ik vind de 4gs 0,0 meerwaarde hebben of ben ik de enige?
Is de oude apple van mijn vader, die een notebook heeft nu. Heel leuk, maar de oplader die ik erbij kreeg hing al aan een paar draadjes en kom ik net thuis is hij stuk! [Ding ligt op m'n kamer aan de lader.. Wat er gebeurd is geen idee..

vonneke schreef:Anne. schreef:Je bent de enige![]()
wat is er nu dan echt verbeterd dan bij de 4? Hij zou sneller zijn, dat zou natuurlijk top zijn als de 4 traag zou zijn....
en spraakgestuurd. Zie je jezelf al een smsje inspreken?

Hij heeft zijn euronetmailaccount (
) op zijn iPhone staat met als abonnement KPN. Als hij nu een mail wil verzenden via 3G zegt hij: 'Email versturen mislukt. Er is een kopie in "Uitgaand" geplaatst. De server accepteert de ontvanger "emailadres@euronet.nl" niet, omdat de server relaying niet toestaat.' Via wifi lukt het wel. Ik heb al gegoogeld, maar het enige advies wat wordt gegeven is 'Bel even met je provider'. Hebben jullie misschien een idee?
Bevalt me super! Al wacht ik wel met smart op iCould omdat het syncen me nu nog te omslagtig is (via iTunes importeren/exporteren).
Superhandig. Alleen wel ff wat investeren in iWorks