Interieur tips: hoe ziet jouw leefruimte er uit? deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ir111

Re: Interieur tips: hoe ziet jouw leefruimte er uit? deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 18:51

Ohw, dan kun je niet bluetoothen he? :D

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:53

Wordt iets wat lastig vrees ik :D

Maargoed het is wel heul mooi hoor :j O:)

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 18:56

Ja ja! :+

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 19:23

Overigens heb ik wel mijn 40" led tv binnen en heb ik maar een mooie dolby surround systeem erbij besteld in het kader als we het doen, doen we het goed :D
En iemand moet de economie opkrikken he.... doe behooooorlijk mijn best :=

Inge_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 19:40

Ik ben niet zo handig geloof ik.
Ik vulde gisteren mijn bakje met muurverf, zet het op de trap, en stoot het vervolgens om.
Bakje maakt een salto en komt netjes ondersteboven op mijn laminaat terecht, 10 cm naast de rij kranten die de vloer moesten beschermen.
Vloer onder de verf (gelukkig op waterbasis, dus zo schoon) en bakje kapot.

Vandaag stond ik in de vensterbank mijn bakje te vullen met gewone verf, buuf komt langs gelopen, ik zwaai, en verlies mijn evenwicht.
Door een stap opzij te doen had ik mijn evenwicht weer terug, alleen stond daar juist mijn voorraadje, en ik ging bovenop een stapeltje van 3 bakjes staan.
Resultaat: alle 3 de bakjes kapot.
Ik heb tot nu toe 2 bakjes gebruikt, en 4 gesloopt.
Is een knappe score dacht ik zo.

Tot overmaat van ramp kom ik ook nog even 1,2 m2 verf te kort.
Ik vroeg (toen ik verf ging halen) aan de medewerkster van de bouwmarkt: is dat wat in de tabel staat voor 1 of 2 lagen?
Zij zei: voor 2 lagen, want met 1 laag dekt het bijna nooit.
Ik had het al ruim berekend (wand is 6x3 meter, en zit een raam en deur in) door 20 m2 te rekenen.
Uit 1 liter zou 16 m2 gaan, en ik had 1,5 liter gekocht, wat genoeg zou moeten zijn voor 24 m2.
Dus ik heb even een baal momentje.
Straks nog maar even een paar nieuwe bakjes, en een blik verf halen.
Morgen weer een dag...

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 19:56

Wij zijn bijna klaar met verbouwen :D Wil alleen een nieuwe keuken met de tijd en de extra slaapkamer wordt nog gedaan, misschien zolder ook 2 kamertjes van maken

sfeerimpressie:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zal effe andere foto's maken waar de hele huiskamer en slaapkamer opstaat :) Op naar ons volgende projectje :D

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 20:05

Wát een schitterende badkamer :oo
Interieur is naar mijn smaak te strak, maar vind ik ook erg mooi en stijlvol gedaan, net als de slaapkamer :j
Maar wow, echt een geweldige badkamer :+:

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 20:09

Thnx heeft veel tijd, geld en werk ingezeten maar dat is het ook waard :D Uiteindelijk stap je iedere morgen weer in en uit je huis :D

Wij houden van strak ja ;-)

susje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 20:10

Ik laat ook mijn neus weer even zien ;) We krijgen de sleutel over iets meer dan 2 weken, en we hebben de tegels voor de badkamer al uitgekozen.

Hij gaat heel erg op die van jou lijken Colway! die tegels komen bij ons op de muren, alleen op 1 muur (die met het bad) komt ie in wildverband. Op de vloer komt een tegel met houtprint <3
Best fijn om eens een foto van iemand tegen te komen die ook zo'n "donkere" badkamer heeft. Stiekem toch best spannend hoe dat gaat uitpakken maar dit ziet er al heel veelbelovend uit!
Mooi hoor :j

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 20:13

Mooi hoor Colway, lijkt erg veel op onze smaak, behalve je slaapkamer dan ;)

denz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 20:23

Colway, heel mooi hoor, vooral de badkamer en de bank (wij hebben bijna dezelfde) ;)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 20:29

Gaaf Colway, mooi dat grijs met wit, heel strak en toch sfeervol!

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 20:30

Echt prachtig Colway!!

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 20:34

Dit is de hele huiskamer zeg maar

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 20:35

susje schreef:
Ik laat ook mijn neus weer even zien ;) We krijgen de sleutel over iets meer dan 2 weken, en we hebben de tegels voor de badkamer al uitgekozen.

Hij gaat heel erg op die van jou lijken Colway! die tegels komen bij ons op de muren, alleen op 1 muur (die met het bad) komt ie in wildverband. Op de vloer komt een tegel met houtprint <3
Best fijn om eens een foto van iemand tegen te komen die ook zo'n "donkere" badkamer heeft. Stiekem toch best spannend hoe dat gaat uitpakken maar dit ziet er al heel veelbelovend uit!
Mooi hoor :j

Jaaaa het werd ons afgeraden maar ik heb een hekel aan witte wanden (dat was vast nog niet opgevallen) met kleur maak je meer sfeer vind ik, als je maar goed naar lichtinval kijkt en slimme verlichting koopt :D Ben benieuwd hoe de badkamer bij jullie wordt dan (wel foto plaatsen he?)

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 20:36

Ik vind je badkamer echt geweldig Colway!!! :j

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 20:37

Mooie bank he Yougster?? :D

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 20:38

Leuk een interieurtopic, ben gek op nieuwe ideeen :D Al denk ik niet dat ik vriendlief meer zo gek krijg...

we zijn in 2008 begonnen door het plafond te willen witten (maar ik wilde hem laten stuccen en dan witten) toen dachten we, doe de muren ook maar, maar ja toen wilde ik nieuwe deuren, en de vloer kon ok wel opnieuw geschuurd worden....Ook maar nieuwe meubels doen dachten we toen en nu zijn we boven aan de gang :D Nou ja

Citaat:
Ik vind je badkamer echt geweldig Colway!!!

Thnx tis echt een heerlijke badkamer geworden met 2pers. bubbelbad heerlijk :D

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 20:39

Kriel schreef:
Mooie bank he Yougster?? :D

Nou ik wou net zeggen, die bank valt nog mee, maar toen zag ik de andere foto's en werd het toch wel erg rood :=

:D

Misschien wen ik er ooit nog aan :')

susje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 20:51

Colway schreef:
Jaaaa het werd ons afgeraden maar ik heb een hekel aan witte wanden (dat was vast nog niet opgevallen) met kleur maak je meer sfeer vind ik, als je maar goed naar lichtinval kijkt en slimme verlichting koopt :D Ben benieuwd hoe de badkamer bij jullie wordt dan (wel foto plaatsen he?)

Ja foto's zal ik wel plaatsen :D
En wat het licht betreft komt het wel goed, we hebben een deur naar buiten toe met een groot raam er in (richting een soort dakterras), daarnaast nog een groot raam en nog zo'n bovenlicht.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 20:56

Oke dan kan het makkelijk joh :D Mooi verlaagd plafond erin met spotjes doet het ook altijd goed in een donkere badkamer :) Gaan jullie het zelf doen of laten doen?

susje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 20:59

Mijn vriend gaat het doen met z'n vader. Plafond gaan we ook niet verlagen, dit vinden we wat ruimtelijker. Bovendien komt het plafond aan de kant van het bad al schuin naar beneden (schuin dak). Verlichting zijn we nog niet over uit ;)
Valt niet mee hoor, al die keuzes :D

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:00

Inge_83 schreef:
Ik ben niet zo handig geloof ik.
Ik vulde gisteren mijn bakje met muurverf, zet het op de trap, en stoot het vervolgens om.
Bakje maakt een salto en komt netjes ondersteboven op mijn laminaat terecht, 10 cm naast de rij kranten die de vloer moesten beschermen.
Vloer onder de verf (gelukkig op waterbasis, dus zo schoon) en bakje kapot.

Vandaag stond ik in de vensterbank mijn bakje te vullen met gewone verf, buuf komt langs gelopen, ik zwaai, en verlies mijn evenwicht.
Door een stap opzij te doen had ik mijn evenwicht weer terug, alleen stond daar juist mijn voorraadje, en ik ging bovenop een stapeltje van 3 bakjes staan.
Resultaat: alle 3 de bakjes kapot.
Ik heb tot nu toe 2 bakjes gebruikt, en 4 gesloopt.
Is een knappe score dacht ik zo.

Morgen weer een dag...

O you made my day _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

* raapt zichzelf van de bank

Wat een heerlijk verhaal, ik lig hier echt dubbel, sorry. Ik zie het echt helemaal voor me.

De deurklinken vind ik niet duur hoor, volgens mij waren wij vele malen meer kwijt.
(en dat terwijl ik stiekem die met dat zwart wel heul erg mooi vind, maar het niet in m'n hoofd durf te halen om nieuwe te vragen aan manlief, want die doet me wat aan).

Weer mooie foto's voorbij gekomen. Mooie badkamer en woonkamers. Die rode geblokte gordijntjes vind ik ook erg leuk.

Youngster nog een foon en een lappie zonder allerlei toeters en bellen. Ik heb een kabeltje waarmee je dingen van je telefoon op de computer kunt zetten, maar die zijn best duur.

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:29

:') inge :') oo sorry maar ik moest toch echt even lachen :P

Youngster heeft nog apparatuur die je moet aanslingeren uit het jaar kruik :+ :D

Colway heeft een prachtig interieur waar volgens mij erg veel werk, tijd en centjes in zijn gegaan, maar het resultaat is prachtig! En euh, hier zit nog een anti rood fan, maar deze bank vindt ik heel erg mooi! Vroeg me alleen af of jullie in het (overigens prachtige bad) moeten douchen.

Ik heb vanavond direct vanuit het werk mijn trap in de lak gezet, en heel optimistisch het fototoestel meegenomen. Eindelijk klaar met de trap, fototoestel aan en bliep bliep bliep, LOW BATERY zzzzzz foto camera dood :7 :+ Dus snorry nog even geen foto van mij trap :D

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:37

Trouwens Colway, jullie hebben wel een mooie bijpassende rode kat bij jullie rode interieur. Moesten we het pas nog over hebben, bijpassende huisdieren.