Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
susje schreef:Ik laat ook mijn neus weer even zienWe krijgen de sleutel over iets meer dan 2 weken, en we hebben de tegels voor de badkamer al uitgekozen.
Hij gaat heel erg op die van jou lijken Colway! die tegels komen bij ons op de muren, alleen op 1 muur (die met het bad) komt ie in wildverband. Op de vloer komt een tegel met houtprint![]()
Best fijn om eens een foto van iemand tegen te komen die ook zo'n "donkere" badkamer heeft. Stiekem toch best spannend hoe dat gaat uitpakken maar dit ziet er al heel veelbelovend uit!
Mooi hoor
Citaat:Ik vind je badkamer echt geweldig Colway!!!
Colway schreef:Jaaaa het werd ons afgeraden maar ik heb een hekel aan witte wanden (dat was vast nog niet opgevallen) met kleur maak je meer sfeer vind ik, als je maar goed naar lichtinval kijkt en slimme verlichting kooptBen benieuwd hoe de badkamer bij jullie wordt dan (wel foto plaatsen he?)
Inge_83 schreef:Ik ben niet zo handig geloof ik.
Ik vulde gisteren mijn bakje met muurverf, zet het op de trap, en stoot het vervolgens om.
Bakje maakt een salto en komt netjes ondersteboven op mijn laminaat terecht, 10 cm naast de rij kranten die de vloer moesten beschermen.
Vloer onder de verf (gelukkig op waterbasis, dus zo schoon) en bakje kapot.
Vandaag stond ik in de vensterbank mijn bakje te vullen met gewone verf, buuf komt langs gelopen, ik zwaai, en verlies mijn evenwicht.
Door een stap opzij te doen had ik mijn evenwicht weer terug, alleen stond daar juist mijn voorraadje, en ik ging bovenop een stapeltje van 3 bakjes staan.
Resultaat: alle 3 de bakjes kapot.
Ik heb tot nu toe 2 bakjes gebruikt, en 4 gesloopt.
Is een knappe score dacht ik zo.
Morgen weer een dag...